Marketing

Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

10 apr. 2013 < 1 min

Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

Reading Time: < 1 minut

<p> <strong>Lui Thomas Kolster nu-i place publicitatea. Mai exact, uraste 99% din ceea ce se face in publicitate. De la aceasta idee si-a inceput cartea, in care a cautat sa adune 1% dintre campaniile care fac diferenta si conteaza cu adevarat – cele de goodvertising. </strong></p> <p>  </p> <p> La jumatate de an de la lansarea “Goodvertising”, Thomas Kolster a acordat primul interviu pentru o publicatie romaneasca, ocazie cu care ne-a povestit despre cum a gandit aceasta carte, motivele pentru care a scris-o si campaniile pe care le-a reunit sub umbrela conceptului de goodvertising. Am fost placut surprinsi sa regasim printre cele 120 de campanii selectate si o campanie romaneasca, respectiv “Scoala de bani”, un proiect dezvoltat pentru BCR de agentia de comunicare Rogalski Grigoriu.</p> <p>  </p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 246. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: