Brandul de suplimente Good Routine®, creat de Secom® Healthcare Group, își extinde prezența pe piața internațională prin listarea pe Amazon
Reading Time: 4 minuteGood Routine®, brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom® Healthcare Group, este disponibil începând de luna aceasta în Franța și Spania, prin listarea pe marketplace—urile Amazon din cele două țări, după ce anul trecut acesta intra pe piața din Islanda. Demersurile companiei de extindere internațională continuă în 2023.
„Listarea pe Amazon este un milestone important al călătoriei Good Routine®, care ne oferă șansa de a influența în bine viețile a milioane de europeni și de a ne continua dezvoltarea sustenabilă și la nivel internațional. Suntem mai dedicați ca niciodată să ne ducem misiunea mai departe, misiune care merge dincolo de oferirea unor suplimente de înaltă calitate.
Good Routine® își propune să devină partenerul de încredere al celor care își doresc să facă o schimbare în stilul de viață, le oferă soluții, inspirație, informații educative, îi susține să adopte sau să își păstreze rutinele bune – așa cum sunt și suplimentele alimentare – pentru a se bucura de o viață echilibrată”, spune Lucia Costea, cofondator și CEO al Secom® Healthcare Group.
Secom® Healthcare Group este lider de autoritate în soluții de medicină integrativă pe piața din România. Organizația și-a construit, în cei aproape 20 de ani de activitate, o reputație solidă datorită calității superioare a produselor, suplimente premium cu ingrediente studiate, certificate și brevetate la nivel global, precum și a manierei etice de a face business.
Grupul de companii a lansat brandul Good Routine® în octombrie 2020, investind toată experiența acumulată în crearea unui portofoliu propriu care să respecte aceleași standarde înalte de calitate cu care și-a obișnuit consumatorii.
Suplimentele Good Routine® sunt create de Secom® și produse în fabrici din Spania și Italia, care dețin cele mai importante licențe și certificări internaționale din industrie, ce atestă calitatea, eficiența și siguranța acestora.
Portofoliul Good Routine®, disponibil pe Amazon, include 21 de produse, din opt segmente care acoperă nevoile actuale de consum: completează dieta, inclusiv pe cea vegetariană, printr-un aport de nutrienți esențiali, echilibrează flora intestinală, susține imunitatea, articulațiile, ajută organismul în perioade de oboseală și stres, susține performanța cognitivă, calitatea somnului și buna funcționare a sistemului nervos periferic, reglează nivelul colesterolului, protejează ficatul și inima și susține sănătatea tractului urinar.
Suplimentele Good Routine® se diferențiază prin asocierile unice de ingrediente care acționează sinergic, formule inovatoare, patentate, ușor de administrat, cu concentrații optime de substanțe active, capabile să susțină consumatorul modern în eforturile sale de a avea o viață echilibrată și sănătoasă.
Good Routine® este un brand fresh de lifestyle, inovator, cu o evoluție impresionantă. În doar doi ani și jumătate de la lansare, portofoliul s-a dublat, iar patru suplimente Good Routine® au intrat în top 10 produse din categoria lor. Validarea Good Routine® a venit însă din partea consumatorilor români încă din 2022, când trei produse au fost votate Produsul Anului.
Tot la finalul anului 2022, site-ul Good Routine® depășea un milion de vizitatori, câștigând în România titlul de cel mai prezent brand de suplimente în digital, având o strategie de comunicare susținută de inițiative educative constante, în linie cu poziționarea brandului ca partener de bune rutine.
În plus, odată cu participarea la târgul internațional Vitafoods Europe – Geneva, s-a concretizat și primul parteneriat internațional, brandul Good Routine® ajungând să fie comercializat în Islanda la începutul anului 2022. Succesul parteneriatului este susținut și de trendul ascendent al businessului la nivel local prin dublarea volumului de vânzări în primul trimestru din 2023 față de aceeași perioadă a anului anterior.
„Suntem entuziasmați de această nouă etapă în care ne propunem să ne extindem prezența internațională, alături de parteneri compatibili, care împărtășesc aceleași principii și convingeri în jurul cărora am construit Good Routine®. Considerăm ca brandul Good Routine® are toate atuurile necesare pentru a accesa cu succes orice piață: o identitate fresh, recognoscibilă, un design de portofoliu atractiv, un ADN ancorat în stilul de viață al consumatorului modern și formule inovatoare, capabile să răspundă nevoilor acestuia”. adaugă Mădălina Ghiță, Secom® International Markets Business Unit Director.
Astfel, în prezent, la nivel european, produsele Good Routine® sunt comercializate pe marketplace-urile Amazon din Spania și Franta, în cele mai reprezentative canale din Islanda, atât în zona de supermarketuri, cât și în farmacii, iar în România suplimentele sunt disponibile în peste 3500 de farmacii partenere din întreaga țară, în cele 15 magazine din rețeaua Secom® Retail și pe platformele online locale.
Pentru a descoperi brandul și portofoliul Good Routine® by Secom®, la un click distanță găsiți povestea noastră, iar pentru a intra în contact cu experiența și universul Good Routine®, accesați pagina dedicată din marketplace-ul Amazon Franța și pagina dedicată din marketplace-ul Amazon Spania și vizitați paginile de social media locale Facebook si Instagram sau internaționale Facebook et Instagram.
Despre Secom® Healthcare Group
Secom® Healthcare Group, companie antreprenorială românească, este lider de autoritate în soluții de medicină integrativă pe piața locală, organizația construindu-și, în cei aproape 20 de ani de activitate, o reputație solidă în domeniul importului și comercializării de produse premium pentru sănătate și frumusețe cu ingrediente studiate, certificate și brevetate la nivel global. Misiunea Secom® este de a contribui la îmbunătățirea sănătății și a stării de bine a oamenilor prin produse și servicii de înaltă calitate, inovatoare și de încredere, livrate într-o manieră etică de business.
Grupul este alcătuit din următoarele patru diviziii: Secom® – divizia business-to-business, care gestionează întregul portofoliu de produse, distribuția și promovarea acestuia pe piața din România, Secom® Retail – divizia de business-to-consumer, care coordonează lanțul de 15 magazine fizice Secom® și e-shop-ul secom.ro, Good Routine® – brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom®, comercializat atât în România, cât și pe piața internațională, prin divizia Secom® International Markets.
Secom® Healthcare Group are o echipă de 200 de oameni și un portofoliu propriu și exclusiv de peste 400 de produse premium din trei categorii: suplimente alimentare – atât produse realizate de producători internaționali de renume, majoritari din SUA, cât și suplimente Good Routine®, create de Secom®, ceaiuri și cosmetice naturale.
Evoluția Secom® a fost constantă și sustenabilă pe parcursul celor aproape două decenii de existență, compania înregistrând în perioada 2004-2022 o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 45%. Totodată, compania se bucură de un nivel ridicat de încredere din partea consumatorilor, de doi ani consecutiv Secom® având cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România– 72%, potrivit studiului OMNIBUS, realizat în februarie 2023 de către agenția ISRA Center Marketing Research.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz