GolinHarris devine Golin
Reading Time: < 1 minutIncepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine Golin si adopta un nou moto: “Go All In”.
Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, matricea care a reinventat modelul de gandire si lucru in agentie.
„Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astazi: curiosi, curajosi, creativi si, mai ales, deschisi catre schimbare pozitiva. De fapt, noi ne-am simtit tot timpul Golinisti, iar piata de multe ori ne-a perceput si ne-a strigat simplu: Golin”, declara Hortensia Nastase, Managing Partner,Golin Romania.
„Nu mai suntem compania de acum trei ani si, cu siguranta, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, cand Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru sa reflecte cu adevarat ceea ce suntem”, declara Fred Cook, CEO, Golin.
Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes,unde Golin lanseaza cea mai noua cercetare despre relevanta de brand, pe scena principala a Palatului, duminica, 15 iunie, alaturi de celebrul actor David Hasselhoff. Acest moment este unic nu doar pentru Golin, ci pentru intreaga industrie de PR, pentru ca este pentru prima data in istorie cand o agentie de PR deschide celebrul festival.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz