Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards
Reading Time: < 1 minutGolin este agenția cu cele mai multe nominalizări din România la European Excellence Awards. Campaniile „Testat e Hot” pentru MedLife și „Joacă, nu jocuri” pentru Salvați Copiii au fost apreciate de juriul internațional în șase categorii.
„Testat e Hot”, realizată pentru MedLife, este prima campanie de conștientizare a BTS de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est. Nominalizată la patru categorii (Brand Relationship, Health & Pharma, Best in Hungary, Romania, Bulgaria și Event & Experiential Marketing), campania a lansat primul centru mobil de testare, unde sute de tineri au beneficiat de testare gratuită.
„Joacă, nu jocuri”, dezvoltată pentru Salvați Copiii, este nominalizată la două categorii: Small Budget și Best in Hungary, Romania, Bulgaria. Campania a fost concepută pentru a atrage atenția în România asupra pericolelelor aduse de expunerea copiilor la jocurile de noroc și solicită măsuri concrete de schimbare a legislației Parlamentului României.
European Excellence Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții de PR din Europa, recunoscând anual cele mai bune campanii și agenții pentru creativitatea remarcabilă și inovația în PR și comunicare.
Credits: Ioana Munteanu, Andrei Popa, Lucian Cernat, Elena Manolache, Bianca Ionescu, Roxana Glonț, Bogdan Biszok, Maria Pop, Adrian Anghel, Iulia Ghiță, Cristina Stroiu, Andrei Bașa, Roxana Ștefan, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Roxana Bleoajă, Denisa Andrei, Anca Iacob.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz