PR

Golin România, premiată la European Excellence Awards 2024

Reading Time: < 1 minut

Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de PR din Europa, pentru campania „Testat e Hot”, dezvoltată pentru MedLife.

„Testat e Hot” marchează o premieră în Europa Centrală și de Sud-Est, fiind prima campanie de conștientizare a bolilor cu transmitere sexuală (BTS) realizată la un festival. Prin această inițiativă inovatoare, MedLife a lansat primul centru mobil de testare, unde sute de tineri au beneficiat de testare gratuită într-un mediu relaxat și prietenos.

Nominalizată la patru categorii (Brand Relationship, Health & Pharma, Best in Hungary, Romania, Bulgaria și Event & Experiential Marketing) „Testat e Hot” s-a remarcat prin abordarea curajoasă, inovație și impactul real asupra publicului tânăr.

European Excellence Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții de PR din Europa, organizată de Quadriga University Berlin, ce recunoaște anual cele mai bune campanii și agenții pentru creativitatea remarcabilă și inovația în PR și comunicare.

Credits: Ioana Munteanu, Elena Manolache, Andrei Popa, Roxana Glonț, Maria Pop, Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Andrei Bașa, Roxana Ștefan, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Roxana Bleoajă, Anca Iacob, Lucian Cernat, Biaca Ionescu, Iulia Ghiță.

Romanita Oprea

Recent Posts

Tehnologia AI: inițial respinsă, apoi tolerată, ulterior adoptată și, în final, integrată

Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…

7 minute ago

Schneider Electric: Care este impactul AI asupra consumului de energie

Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…

o oră ago

Struan Grant Ralph, Brand Ambassador, Glenfiddich:„În România, consumatorii apreciază abordarea tradițională, savurând whiskyul simplu”

La finalul lunii noiembrie, Glenfiddich a lansat pe piața din România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative…

2 ore ago

Atac cibernetic la Electrica

Grupul Electrica, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de furnizare, distribuție și producție a energiei electrice din România,…

2 ore ago

Glovo dezvoltă opțiunile de promovare pentru branduri prin rețeaua de retail media

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță extinderea serviciilor oferite prin Glovo Brands Ads,…

3 ore ago

Pădurea Oxygen ajunge la 7.000 de copaci

Oxygen, agenție independentă de comunicare, menține angajamentul față de sustenabilitate și continuă inițiativa de împădurire din județul Prahova, adăugând încă…

3 ore ago