Golin devine partenerul de comunicare al Edenred, liderul pieței locale de beneficii extrasalariale
Reading Time: 2 minuteDin această primăvară, Golin România a devenit partenerul Edenred pentru servicii de PR și social media. Golin va gestiona comunicarea activităților corporate, de brand și în domeniul CSR derulate de companie, prin canalele de media tradiționale, pe paginile oficiale de Facebook, Instagram și LinkedIn, precum și prin evenimente, parteneriate strategice și platforme creative.
Cu o expertiză solidă în ceea ce privește comunicarea în domeniul tehnologiei și cel financiar, Golin va dezvolta și implementa alături de Edenred, liderul pieței locale de beneficii extrasalariale, activități și campanii pentru promovarea inițiativelor locale de inovare și transformare digitală, precum și a produselor companiei.
De asemenea, agenția va derula activități de comunicare de relații publice și social media și pentru Benefit, platforma de beneficii extrasalariale flexibile deținută de Edenred Group.
„Edenred reprezintă un business complex, care s-a diversificat și digitalizat accelerat în ultima perioadă, odata cu nevoile în continuă schimbare ale companiilor și angajaților acestora. Așadar, eram în căutarea unui partener de comunicare foarte bine conectat la piață, capabil să înțeleagă în profunzime particularitățile categoriei și ale brandului și să conecteze obiectivele noastre cu abordări relevante și out of the box.
Am găsit în Golin echipa alături de care să ne consolidăm poziționarea în domeniul tehnologiei, să atingem obiectivele de comunicare și de business pe care le vizăm și să construim inițiative care contribuie la o lume mai bună pentru noi toți”, a spus Lelia Mancaș, Head of Marketing, Edenred România.
„Ne-am întâlnit, ocazional, cu echipa Edenred în proiecte ample pe parcursul ultimilor ani, când am avut ocazia să urmărim de aproape cum au evoluat portofoliul companiei, viziunea brandului, dar și diversele inițiative lansate. Așa că ne-am alăturat rapid să discutăm despre nevoile și obiectivele din următoarea perioadă ca, apoi, să punem pe hârtie cele mai bune soluții strategice și creative, așa cum le-am văzut noi.
Și ne bucurăm că am văzut lucrurile la fel. Și-au spus cuvântul aici expertiza in-house pe care o avem deja în domeniul tehnologiei și al soluțiilor de plată, puterea insight-ului, dar și capacitatea echipei noastre de a gândi holistic. Trebuie să lăudăm și cu această ocazie brief-ul din pitch, unul dintre cele mai bune pe care am avut ocazia să lucrăm, precum și profesionalismul day-to-day al echipei Edenred”, a spus Roxana Dibă, Managing Director, Golin.
Edenred este liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, liderul digital mondial al industriei și un motor al transformării digitale pe piața de muncă locală.
Pe parcursul ultimului an, compania a marcat o serie de premiere pentru industrie: primul parteneriat cu o platformă de food delivery – Tazz by eMAG, lansarea primei aplicații mobile de beneficii flexibile pentru angajați – Benefit, lansarea primelor carduri eco-friendly de pe piață, implementarea unei campanii dedicate susținerii magazinelor de proximitate, dar și prima integrare a unui card de tichete de masă în hipermarket-ul 100% online, cu livrare la domiciliu – Freshful by eMAG.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz