MarComm

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Reading Time: 2 minute

Golin propune un nou concept pe piața locală și invită brandurile la Golin Private Fireside Chats: întâlniri personalizate, aplicate la industria și specificul fiecărui brand, și ghidate deexperți în analiză de date, strategie și business.

Golin Private Fireside Chats vor sta sub EXPUS®, platforma de studii Golin, care analizează dinamici de piață, percepții și comportamente de consumator, cu sprijinul Path, unit-ul din Lowe Group, specializat în interpretarea datelor.

Programul debutează în noiembrie, cu sesiuni despre brand citizenship pentru brandurile care vor să construiască relații autentice atât cu consumatorii, cât și cu stakeholderii instituționali și non-profit. Și pentru acele companii determinate să își folosească resursele cu cel mai bun return of investment în termeni de impact pozitiv în comunitate, economie și dezvoltarea business-ului.

„Golin Private Fireside Chats nu sunt one-size-fits-all – pentru că fiecare sesiune va fi aplicată pe industria, frământările și prioritățile partenerului pe care îl avem în față. De fiecare dată, perspectiva personalizată își va pune amprenta pe datele la care ne uităm și care ne vor conduce la insight-uri și oportunități unice, customizate. Dincolo de titlurile și implicațiile date de contextul unic din acest an, cel mai recent studiu Golin, EXPUS în an electoral, a scos la lumină cât de important este ca brandurile să își asume și să urmeze un plan coerent și consistent de brand citizenship. Așa că dedicăm prima ediție de Fireside Chats acestei teme relevante și suntem gata să găsim formula potrivită pentru fiecare partener”, a spus Marina Constanda, Head of Strategy, Golin.

Analizele Golin au arătat că oamenii se așteaptă, în esență, la două mari tipuri de acțiuni din partea brandurilor în zona de brand citizenship.

Pe de o parte, ei vor să vadă programe consistente de implicare în problemele importante din societate, cu rezultate transparente și concrete. Pe de altă parte, au așteptarea ca brandurile să trăiască, alături de ei, momentele importante ale alegerilor, inclusiv prin promovarea participării la vot, prin acțiuni civice imparțiale și motivaționale.

Golin Private Fireside Chats promite să devină un spațiu de discuții autentice și consultanță intensivă, care va urmări să exploreze acele teritorii și oportunități prin care fiecare brand se poate implica pentru a face diferența. Sesiunile vor urmări atât identificarea unor acțiuni de tip platformă, cu impact pe termen lung, cât și materializarea unor posibile acțiuni contextuale, imediate.

Echipa de experți care va coordona întâlnirile este formată din Cristina Butunoi – Director Executiv, Golin, Roxana Bleoajă – Head of Path și Marina Constanda – Head of Strategy, Golin.

Brandurile pot rezerva gratuit sesiunea dedicată Golin Private Fireside Chats, în perioada noiembrie 2024 – ianuarie 2025, printr-un e-mail la adresa cbutunoi[at]golin.ro.

Romanita Oprea

Recent Posts

eMAG estimează vânzări de 800 mil. lei de Black Friday

De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…

2 ore ago

BCR este prima bancă din Europa care introduce Visa+, pentru transferuri de bani pe baza numărului de telefon

Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…

3 ore ago

Aproape un milion de români au vizitat Turcia în 2024

În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…

4 ore ago

Numărul companiilor agricole care ajung în insolvență va crește în 2025

INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane…

5 ore ago

Provocările pentru centrele de date din România, consum tot mai mare de energie

Dezvoltarea centrelor de date la nivel global reprezintă o oportunitate mare pentru România de a deveni un jucător cheie în…

5 ore ago

Se schimbă raportarea către ANAF. Ce trebuie să știe companiile mici despre SAF-T

De la începutul anului viitor, companiile mici din România vor fi obligate să depună Declarația D406, prin fișierul SAF-T (Standard…

6 ore ago