Golin propune un nou concept pe piața locală și invită brandurile la Golin Private Fireside Chats: întâlniri personalizate, aplicate la industria și specificul fiecărui brand, și ghidate deexperți în analiză de date, strategie și business.
Golin Private Fireside Chats vor sta sub EXPUS®, platforma de studii Golin, care analizează dinamici de piață, percepții și comportamente de consumator, cu sprijinul Path, unit-ul din Lowe Group, specializat în interpretarea datelor.
Programul debutează în noiembrie, cu sesiuni despre brand citizenship pentru brandurile care vor să construiască relații autentice atât cu consumatorii, cât și cu stakeholderii instituționali și non-profit. Și pentru acele companii determinate să își folosească resursele cu cel mai bun return of investment în termeni de impact pozitiv în comunitate, economie și dezvoltarea business-ului.
„Golin Private Fireside Chats nu sunt one-size-fits-all – pentru că fiecare sesiune va fi aplicată pe industria, frământările și prioritățile partenerului pe care îl avem în față. De fiecare dată, perspectiva personalizată își va pune amprenta pe datele la care ne uităm și care ne vor conduce la insight-uri și oportunități unice, customizate. Dincolo de titlurile și implicațiile date de contextul unic din acest an, cel mai recent studiu Golin, EXPUS în an electoral, a scos la lumină cât de important este ca brandurile să își asume și să urmeze un plan coerent și consistent de brand citizenship. Așa că dedicăm prima ediție de Fireside Chats acestei teme relevante și suntem gata să găsim formula potrivită pentru fiecare partener”, a spus Marina Constanda, Head of Strategy, Golin.
Pe de o parte, ei vor să vadă programe consistente de implicare în problemele importante din societate, cu rezultate transparente și concrete. Pe de altă parte, au așteptarea ca brandurile să trăiască, alături de ei, momentele importante ale alegerilor, inclusiv prin promovarea participării la vot, prin acțiuni civice imparțiale și motivaționale.
Golin Private Fireside Chats promite să devină un spațiu de discuții autentice și consultanță intensivă, care va urmări să exploreze acele teritorii și oportunități prin care fiecare brand se poate implica pentru a face diferența. Sesiunile vor urmări atât identificarea unor acțiuni de tip platformă, cu impact pe termen lung, cât și materializarea unor posibile acțiuni contextuale, imediate.
Echipa de experți care va coordona întâlnirile este formată din Cristina Butunoi – Director Executiv, Golin, Roxana Bleoajă – Head of Path și Marina Constanda – Head of Strategy, Golin.
Brandurile pot rezerva gratuit sesiunea dedicată Golin Private Fireside Chats, în perioada noiembrie 2024 – ianuarie 2025, printr-un e-mail la adresa cbutunoi[at]golin.ro.
De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…
Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…
În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane…
Dezvoltarea centrelor de date la nivel global reprezintă o oportunitate mare pentru România de a deveni un jucător cheie în…
De la începutul anului viitor, companiile mici din România vor fi obligate să depună Declarația D406, prin fișierul SAF-T (Standard…