Golin comunică pentru Fairo, aplicația financiară pentru freelanceri
Reading Time: 3 minuteAgenția Golin a comunicat lansarea pe piața din România a aplicației financiare mobile all-in-one Fairo, care ajută freelancerii cu simplificarea gestionării finanțelor și a sarcinilor administrative.
În 2022, Golin va dezvolta pentru Fairo strategia de comunicare integrată, pregătind un mix de influencer marketing, media relations și proiecte speciale.
Aplicația dezvoltată de start-up-ul Creative Dock Austria, cu sprijinul Raiffeisen Bank International, a fost lansată cu ajutorul Golin pe piața din România, începând cu luna august 2021.
„Fairo răspunde unei nevoi tot mai prezente în lumea freelancerilor: aceea de a-ți putea gestiona toate operațiunile într-un singur loc, fără bătăi de cap, inclusiv cele legate de facturare, evidența tranzacțiilor, declarații fiscale sau alte operațiuni administrative.
Suntem entuziasmați să putem comunica un instrument util și inovator, în același timp, pentru care am pornit la drum cu un plan de comunicare pe măsură. Avem multe idei la orizont pentru 2022 și abia așteptăm să le vedem cum prind viață, pentru că lucrăm cu un client curajos, și creativ deopotrivă, deci mixul perfect pentru super rezultate”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director Golin.
„Am ales Golin, deoarece ne-am dorit un partener profesionist, cu experiență și viziune, care să fie pe aceeași lungime de undă cu energia și vibe-ul nostru de start-up care pune lucrurile în mișcare. Prin lansarea Fairo, ne dorim să le ușurăm munca freelancerilor și să îi ajutăm să se concentreze pe activitatea lor principală, oferindu-le o soluție integrată pentru simplificarea administrării finanțelor firmei. Știm că produsul nostru le va fi de mare ajutor freelancerilor din România”, a declarat Igor Prerovsky, CEO Creative Dock Austria.
Campania de comunicare a debutat cu lansarea Fairo prin intermediul unui joc – un escape room în care au fost invitați toți freelancerii care își doreau să evadeze dintr-o lume în care povara activităților administrative îi ținea captivi și să își recâștige timpul liber. Escape room-ul a fost oglindirea perfectă a ceea ce ai putea face cu mult mai multă ușurință dacă ai avea Fairo alături, partenerul care te ajută cu tot ce ține de facturare, evidența tranzacțiilor, calcularea impozitelor și declarații fiscale.
Fairo s-a lansat pe piața din România, punând la dispoziție funcții de facturare pentru freelancerii care operează ca PFA, PFI și SRL cu asociat unic.
În România, peste 2.000 de clienți se bucură de funcția de facturare a aplicației Fairo, care le permite să creeze facturi în 60 de secunde, în mai multe valute și limbi. Tehnologia de asociere factură-plată FairoSync le oferă clienților Fairo oportunitatea de a ști mereu care dintre facturile emise de ei sunt încasate, neîncasate sau restante.
În plus, clienții își pot urmări cu ușurință și în siguranță veniturile și cheltuielile de afaceri, conectându-și conturile bancare la aplicație cu o conexiune read-only.
În 2022, echipa Fairo intenționează să lanseze mai multe funcționalități, inclusiv funcții de calculare și raportare a impozitelor.
Fairo este disponibilă gratuit în App Store și Google Play Store și îi întâmpină pe noii utilizatori cu un bonus de 50 de lei pentru crearea primei facturi prin intermediul aplicației.
Echipa Golin pentru Fairo este formată din Cristina Butunoi (Deputy Managing Director), Ioana Barbu Florea (Senior PR Manager), Adrian Anghel (Digital Manager), Alexandra Dumitru (Senior Media Associate), Anca Mangra (Junior Media Associate).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz