Groupama a selectat Golin ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, în urma unui pitch desfășurat la începutul anului 2017.
„De-a lungul timpului, Golin a fost implicată în coordonarea unora dintre cele mai complexe proiecte din domeniul financiar: rebranding-uri, strategii de guvernanță corporativă, promovarea platformelor de educație și a listărilor la bursă. Asigurările reprezintă o nouă provocare pentru Golin și aducem în parteneriatul cu Groupama expertiza noastră în comunicare financiară construită în ultimii 10 ani”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin.
După câștigarea contului Groupama, Golin devine singura agenție de PR din România care are un portofoliu complet de clienți din industria serviciilor financiare – fond de investiții (Franklin Templeton Investments), bancă (BRD – Groupe Société Générale), asociație bancară (Asociația Română a Băncilor), tehnologie în procesarea plăților (Mastercard), brokeraj (Tradeville) și asigurări (Groupama).
Echipa Golin pentru Groupama Asigurări este formată din Ana Maria Gardiner (Director), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate) și Ovidiu Lazăr (Junior Media Associate).
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…