Golden Drum extinde termenul pentru înscrieri până pe 4 septembrie 2024
Reading Time: 4 minuteFestivalul Golden Drum revine la rădăcinile sale în orașul pitoresc Portorož, Slovenia, unde a avut loc primul festival în urmă cu trei decenii. Pe măsură ce Golden Drum sărbătorește cea de-a 30-a aniversare, programul din acest an promite să fie cu adevărat special, oferind o combinație bogată de prelegeri educaționale, sesiuni care provoacă gândirea și oportunități de networking.
Scena va prezenta experți de talie mondială, asigurând participanților oportunități ample de învățare și inspirație.
Festivalul va avea loc între 9 și 10 octombrie în Portorož, Slovenia. Passul complet oferă acces complet la evenimentele festivalului. Include o petrecere de încălzire organizată de Radio Capris pe 9 octombrie la News Café Bernardin, dând tonul acestui eveniment de hotar.
Pe 10 octombrie, participanții vor putea participa la o serie de sesiuni de festival. Sesiunile vor include o gamă distinsă de vorbitori și președinți de juriu, fiecare împărtășindu-și expertiza în spectrul creativității. Punctul culminant al festivalului va fi foarte așteptatul show de premiere, prezentat de Mastercard, urmat deGolden Star Party la Caffe Teater, Piran, oferind ocazia perfectă de a sărbători creativitatea și de a încheia festivalul într-o atmosferă plină de viață.
Programul preliminar
Scena Golden Drum îl va găzdui pe Head of Creative Performance Aleph Group și co-fondatorul The C School, Aidis Dalikas, care va aborda problemele cheie cu care se confruntă agențiile astăzi, inclusiv scurgerea talentelor, și va discuta despre cum prețuirea oamenilor și a parteneriatelor oferă o adevărată soluție la problemele observate.
Adam Kerj, Chief Creative Officer la Accenture Song Europe și președintele juriului Creative Business Excellence va celebra creativitatea ca o forță transformatoare din spatele tuturor ideilor inovatoare și va arăta cum ingeniozitatea umană joacă un rol vital în peisajul tehnologic de astăzi în evoluție rapidă.
Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer și Corporate Officer la Hakuhodo, Fondatorul Hakuhodo Kettle și Președintele Juriului Omni-Channel va aborda complexitatea problemelor moderne cu care se confruntă clienții și societatea. În sesiunea sa, el va prezenta modul în care soluțiile globale inovatoare pot fi inspirate prin explorarea culturilor locale.
Pum Lefebure, co-fondatorul și Chief Creative Officer la Design Army și Președintele juriului Craft Drum va explora puterea profundă a designerului de a uni, de a comunica și de a inspira acțiune. Sesiunea ei, „Design for Impact and Action“, va arăta modul în care eforturile creative pot lăsa un impact de durată asupra comunităților și pot servi drept catalizator pentru schimbări pozitive.
Janet Levine, șefa globală de invenții la Mindshare și președintele juriului Creative Media Excellence ne va conduce la Media Utopia. Vizionand viitorul mass-media și al marketingului în diverse Țări utopice, ea va prezenta schimbări strategice pe care agenții de marketing le pot adopta pentru a-și asigura afacerile pe viitor, pe fondul provocărilor presante ale industriei.
Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer și President Creative al Cheil Worldwide va împărtăși noi descoperiri psihologice care arată că creativitatea emoțională conduce la un succes mai mare, dezvăluind perspective neașteptate despre percepția mărcii și eficiența publicității.
Jay Richards, CEO al Imagen Insights, va analiza schimbările semnificative în comportamentul consumatorilor reprezentate de Gen Alpha și implicațiile acestora pentru mărci și agenții.
Katie Sterling, director consultativ la WARC, se va concentra pe puterea creativității și a coerenței în publicitate. Ea va dezvălui de ce obiectivele ambițioase sunt adesea insuficiente și va aborda cum de a echilibra cu succes o strategie consistentă cu o execuție proaspătă.
Riku Vassinen, CEO al Hasan și partenerii, va contesta fixarea industriei cu un scop de brand exagerat care a dus la o pierdere a concentrării și, în schimb, va dezvălui cele mai durabile modalități de a construi mărci de durată – prin integrarea creativității și umorului în abordare.
Guy Wieynk, directorul general global al AnalogFolk Group și președintele juriului One-Channel Drum va lumina criza creativă vibrantă a Europei de Est. În discursul său intitulat „Dezvăluirea creativității: îmbrățișarea diversității în Europa de Est“, Guy va sublinia importanța incluziunii în arte în conturarea unui viitor mai luminos.
Mai mulți vorbitori urmează să fie anunțați.
Golden Drum își prelungește termenul limită pentru concurs până la 4 septembrie 2024 și admite toate lucrările care au fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024.
Festivalul prezintă noul grup B2B în secțiunea Creative Business Excellence, oferind companiilor noi oportunități de a-și prezenta succesul în abordarea provocărilor din industrie în schimbare rapidă. Categoriile din acest grup cuprind o serie de inițiative axate pe B2B, cum ar fi B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling etc. Vedeți toate noutățile competiției aici.
Toți participanții sunt invitați să participe la grupul Game Changer, destinat campaniilor care provoacă modurile tradiționale de publicitate. Acesta este singurul grup din competiția principală care este deschis participanților din întreaga lume.
Agențiile, agenții de publicitate, clienții, casele de design/producție, companiile media și alți creatori din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în șase secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum, și o secțiune specială pentru toate juriile.
Golden Drum este inclus în WARC Creative Rankings și din acest an înainte va fi inclus și în The Drum World Creative Rankings.
Citiți mai multe despre festivalul Golden Drum aici.
Termenul de înscriere la concursul Young Drummers este deschis până pe 9 septembrie. Toți tinerii creativi sub 30 de ani din întreaga lume sunt invitați să-și pună abilitățile la încercare participând la Young Drummers Competition 2024, un eveniment anual desfășurat în colaborare cu Consiliul de Turism din Slovenia.
Brief-ul din acest an, intitulat „Nu poți scrie Slovenia fără dragoste și de aceea trebuie să o iubești” caută cea mai creativă idee de poster.
Câștigătorul concursului va primi un premiu în bani de 1.000 EUR și un permis de delegat gratuit pentru a participa la cel de-al 30-lea Golden Drum Festival. Toți autorii selecționați vor primi un permis gratuit pentru festival.
Citiți mai multe despre Concursul Young Drummers aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz