Festivalul Golden Drum anunță o creștere a numărului de înscrieri primite în competiția din 2023
Reading Time: 4 minuteCompetiția Golden Drum înregistrează o creștere a numărului de înscrieri, cu cel mai mare număr de lucrări înscrise de Ucraina, urmată de România, Polonia, Slovacia, Ungaria și Bulgaria. Mai mult de jumătate din soluțiile creative au venit de la agenții independente. Numărul de înscrieri în secțiunea Creative Media Excellence a depășit așteptările directorilor competiției.
Câștigătorii Golden Drum vor fi anunțați în cadrul Awards Show Powered by Mastercard, care va avea loc pe 10 octombrie în Portorož, Slovenia. Motto-ul Golden Drum rămâne competiția puternică, școala bună, provocarea diabolică și petrecerea nebunească.
Competiția Golden Drum este închisă. Juriile și-au început activitatea.
Specialiști în publicitate, agenții și alți profesioniști în comunicare de marketing din 29 de țări și-au înscris cele mai bune lucrări în cinci secțiuni diferite: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum, și o secțiune specială All Juries.
Numărul de înscrieri în concurs le-a depășit pe cele din anii precedenți. Miha Bevc, Competition Director, a spus: „Golden Drum joacă în mod tradițional un rol important în comunitatea creativă, de marketing și publicitate din spațiul publicitar european. Prin urmare, suntem extrem de mândri că festivalul revine și mai puternic în acest an. Agenții din 29 de țări și-au prezentat lucrările în acest an, depășind numărul de anul trecut. Cele mai multe înscrieri au venit din Ucraina, România, Polonia, Slovacia, Ungaria și Bulgaria (în această ordine), cel mai bun răspuns din partea piețelor nou incluse provenind din Suedia. Fiind cel mai prietenos festival din zonă, abia așteptăm să ne întâlnim din nou pe coasta slovenă, în Portorož”.
Špela Levičnik Oblak, Competition Director, a adăugat: »Festivalul Golden Drum anunță cu mândrie că secțiunea new media a fost foarte bine acceptată în rândul participanților la concurs. Secțiunea One Channel este încă în frunte, cu cel mai mare număr de înscrieri, unde Print, Film și OOH sunt cele mai puternice categorii. Cred că va exista o competiție mare, cu multe proiecte remarcabile, proaspete și interesante. Să-i aplaudăm pe toți câștigătorii din Portorož, în octombrie, la cel mai prietenos festival din lume.«
Procesul de jurizare în două etape a început. Juriile sunt conduse de profesioniști remarcabili din întreaga lume: Pancho Cassis, Partener și Global Chief Creative Officer, DAVID, SUA/Spania, Aaron Starkman, Global Chief Creative Officer, Rethink, Canada, Ashwini Deshpande Co-Founder Director, Elephant Design, India, Barbara Evans, Managing Partner, Mediaplus Group, Germania, and Daniela Iebba, Director of Communications, Global Heineken® Brand, Olanda.
Punctul culminant al competiției Golden Drum va fi evenimentul special de gală, care onorează creativitatea deosebită și anunță cele mai bune lucrări dintre cele mai bune din 2023; câștigătorul Young Drummers Competition powered by Slovenian Tourist Board, câștigătorii Bronze, Silver, Golden și Grand Prix Drums, câștigătorii Brand Grand Prix, Best of Social Good, Best of Genius Loci și noul premiu powered by Telemach Slovenia – Game Changer, câștigătorul prestigiosului titlu Adriatic Agency of the Year powered by Zavarovalnica Triglav, Independent Agency of the Year susținută de Allfred.io, Agency of the Year, Production Agency of the Year și Digital Agency of the Year, Media Agency of the Year powered by BH Telecom, Creative Director of the Year powered by Elan și Network of the Year. În timpul celebrării de seară va fi întâmpinat și noul membru al Golden Drum Hall of Fame.
Anunțarea finaliștilor Competiției Golden Drum: 2 octombrie, la ora 8:00 AM (CET).
Câștigătorii Competiției Golden Drum vor fi anunțați în cadrul Awards Show powered by Mastercard, pe data de 10 octombrie la ora 8:00 PM (CET).
Competiția Young Drummers primește soluții creative din 17 țări
Provocarea din acest an de a crea cel mai bun și mai creativ poster sau serie de postere pe tema „O întâlnire cu o capodoperă” a fost acceptată de tineri talentați din 17 țări.
Competiția anuală Young Drummers oferă creativilor sub 30 de ani din întreaga lume oportunitatea de a-și demonstra creativitatea, de a dobândi un loc pe scena Golden Drum Awards Show și de a câștiga un premiu de 1.000 de euro.
Cea mai bună soluție creativă va fi aleasă de un juriu format din cinci membri, condus de Mykola Kovalenko, Founder & Design Director, Mykola Kovalenko Studio, Ucraina/Slovacia și anunțată la Golden Drum Awards Show.
Programul Festivalului
Pe scena Golden Drum vor urca 16 speakeri de renume mondial. Delegații vor putea să interacționeze și să se bucure de atmosfera prietenoasă în cadrul a două petreceri, una deschizând festivalul din Portorož, cealaltă închizând festivalul din Piran.
Vom începe festivalul în forță la Warming up Party powered by Radio Capris, la News Café Bernardin din Portorož pe 9 octombrie. Pregătiți-vă pentru o întâlnire memorabilă la care vă vom întâmpina călduros cu urări naționale din Slovenia, Ungaria, Macedonia și Serbia.
Pe 10 octombrie, începe o zi plină de sesiuni remarcabile. Amy Rodgers, Head of Content la WARC Creative va explora întrebarea: „Does the Crisis in Creative Effectiveness Persist?”, Barbara Evans, Managing Partner la Mediaplus Group și Eva Bodecker Thunborg, Chief Executive Officer la Mediaplus Nordic se vor adânci în subiectul important al sustenabilității în cadrul sesiunii lor „Sustainability – let’s walk the talk”, în timp ce Kinga Grzelewska, Managing Partner și Creative Director la MullenLowe, Varșovia, va continua cu subiectul „Can advertising save the world?”, concentrându-se pe scopul brandului. Marea dezbatere AI: GOOD vs EVIL îi va avea ca protagoniști pe Elav Horwitz, Executive Vice President, Global Director of Applied Innovation, McCann Worldgroup, Emiliano González De Pietri, Chief Creative Officer, McCann, Spania, și Cătălin Dobre, membru al Golden Drum Hall of Fame, Co-CEO și Chief Creative Officer al McCann Worldgroup România & Regional Creative Director McCann, CEE. Rob Chalmers, Chief Experience Officer la Dentsu Creative, EMEA, va aprofunda subiectul experienței într-o eră a schimbărilor exponențiale. Masa rotundă susținută de Mastercard cu titlul „Can ESG drive a true competitive advantage?” îi va găzdui pe Jerzy Hołub, Marketing Director, Mastercard, Polonia, Republica Cehă și Slovacia, Andrej Krajner, Communication Director, NLB Group Slovenia și Dariusz Maciołek, Managing Director of Marketing, Communications and Social Engagement Area, Bank BNP Paribas, Polonia. O prezentare inspirațională Plurality of Design in India va fi susținută de Ashwini Deshpande, Co-Founder Director, Elephant Design din India, în timp ce Daniela Iebba, Director de Comunicare pentru Global Heineken Brand, și Mihnea Gheorghiu, Chief Creative Officer al Le Pub Global, vor dezvălui secretele poveștii de succes Heineken în discursul „150 Years On – Navigating the Future of Socialising”. Dániel Kabai, Head of Creative Strategy la Netflix, EMEA, va prezenta ”Telling Stories About Stories”, în timp ce Barney Worfolk-Smith, Managing Director, DAIVID, EMEA, va discuta despre emoțiile din publicitate în cadrul discursului intitulat „Emotionally Charged: Understanding emotion in ads with AI to drive effectiveness”.
Punctul culminant va fi Golden Drum Competition Awards Show Powered by Mastercard. Vom încheia ziua și vom sărbători câștigătorii împreună la Golden Star Party găzduit de Golden Drum și HitRadio Center la Caffe Teater Piran.
Date și informații de reținut
Finaliștii Competiției Golden Drum anunțați pe: 2 octombrie, ora 8 am (CET)
Golden Drum Awards Show powered by Mastercard: 10 octombrie, ora 8 pm (CET)
Juriul Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries
Programul Golden Drum: https://goldendrum.com/program/monday
Abonamente la Festivalul Golden Drum: https://goldendrum.com/attend/fees-and-payment
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz