Golden Drum anunță câștigătorii celei de-a 26-a ediție a festivalului
Reading Time: < 1 minutCea de-a 26-a ediție a festivalului internațional de creativitate Golden Drum și-a anunțat câștigătorii. Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, McCann WorldGroup a fost recunoscută drept cea mai de succes rețea și a plecat acasă cu un Golden Net Award. Publicis Italy din Milano a fost desemnată ce mai bună agenție de advertising iar SOK Media din Helsinki a fost premiată cu Golden Dragon Award, fiind cea mai bună agenție de advertiding independentă a competiției.
Cele mai bune lucrări înscrise în competiție au câștigat 62 de premii Silver Drum, 37 Golden Drum și 9 Grand Prix în cadrul ceremoniei Golden Drum Grand Award, în Portorož.
Secțiunea de competiție Golden Drum WHAT a premiat campania Diesel “Hate Couture”, înscrisă în categoria group E. Digital & mobile de Publicis Italy. “ThisAbles” de la McCann TLV, campania pentru IKEA înscrisă în categoria Z. Social good a fost recunoscută ca The best of WHY și The best of Good.
Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy și Adrian Botan, directori de creație, au primit titlul de Creative Director of the year’s Golden Watch Award. IKEA a câștigat premiul Brand Grand Prix, iar campania “I (dis)own my child” de la McCann Beograd a primit premiul Golden Drum Adriatic.
Competiția Young Drummers și Biroul de Turism Sloven au lansat brieful “Slovenia, land of clean and healthy waters” pentru tinerii creativi cu vârste sub 30 de ani, iar juriul a acordat premiul lucrării “Mythical Water-Creatures” a Christinei Pribitzer, din Austria.
Lista completă a premiaților poate fi consultată aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz