Publicitate

Agenția Godmother a implementat o serie de evenimente cu elemente în premieră pentru brandul IQOS

Reading Time: 2 minute

Godmother, agenție independentă cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul creării și implementării de evenimente, a devenit în 2024 principala agenție de BTL pentru IQOS, brand al Philip Morris România. IQOS este unul dintre cele mai importante trei conturi atrase de agenție în ultimii cinci ani.

În cadrul campaniei „IQOS 10 Years Anniversary” prin care compania a sărbătorit 10 ani de la lansarea globală a dispozitivului IQOS, Godmother a creat și implementat o serie de evenimente care au reprezentat premiere la nivel local și internațional. Evenimentele s-au desfășurat în București, Cluj-Napoca și Iași. La ele au participat membri ai comunității IQOS care au avut parte de momente memorabile și experiențe și activări personalizate.

Sadeck Waff, dansator și coregraf francez, a fost invitatul special al acestor evenimente organizate de Godmother pentru IQOS.

Pentru prima dată în România, acesta a creat un moment impresionant în cadrul evenimentelor cu ajutorul a 42 de dansatori locali. Împreună, ei au transmis ideea de comunitate, libertate de expresie, sprijin, diversitate.

Din punct de vedere al identității vizuale, agenția a dezvoltat un conținut grafic dedicat, actual și imersiv, conținut care a fost pus în valoare prin expresii video atipice. În cadrul evenimentului din București, conținutul video a fost proiectat pe tavanul locației, pe o suprafață de 600 mp, dar și pe ecranele de tip ghost care sunt o tehnologie de ultimă generație folosită în premieră în România.

Evenimentul s-a desfășurat în Depoul Multimodal Străulești, o premieră pentru industria evenimentelor din România – a fost prima manifestare de acest fel implementată acolo. În 48 de ore, 3600 de mp au fost transformați complet pentru a crea un loc potrivit evenimentelor. Elemente din universul specific arhitecturii unui depou de metrou au fost păstrate, însă, și au fost puse în valoare cu ajutorul unor programe de lumină customizate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

60 de minute ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

o oră ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

2 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

2 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

2 ore ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

3 ore ago