Marketing Stiri

Godmother devine agentie de BTL digital

4 sept. 2015 < 1 min

Godmother devine agentie de BTL digital

Reading Time: < 1 minut

Agentia de publicitate Godmother, cu o experienta de 16 ani pe piata de comunicare, se va axa de acum inainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital.

Foto: © Airdone | Dreamstime.com

Echipa condusa de Valentin Vacarus (Managing Director) isi propune sa dezvolte concepte si solutii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizeaza – targuri, expozitii, lansari, petreceri corporate, conferinte sau activari. Acestea vor avea la baza tehnologie noua, aplicatii, interactivitate online, astfel incat sa comunice eficient pe orice tip de canal.

Printre clientii agentiei se numara Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Agricover, Profi, Oriflame, Promenada, Queisser Pharma,Titan Machinery, Forever Living Products etc.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: