MarComm Publicitate Stiri

Godmother a depășit 7,4 mil. euro la finalul Q3, echivalentul cifrei de afaceri de la finalul anului trecut

21 oct. 2024 3 min

Godmother a depășit 7,4 mil. euro la finalul Q3, echivalentul cifrei de afaceri de la finalul anului trecut

Reading Time: 3 minute

Godmother, una dintre cele mai importante agenții de brand experience și BTL din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,47 mil. euro în primele trimestre ale acestui an, depășind astfel pragul financiar de la finalul anului trecut (7,1 mil. euro) încă din luna septembrie.

Alice Gavril, Godmother

„Faptul că am reușit nu doar să susținem, ci să depășim performanțele anului trecut se datorează, în primul rând, echipei noastre. Proiectele devin tot mai mari și complexe datorită acestei echipe excepționale, care îmbină experiența vastă cu un angajament constant pentru excelență. Un alt cuvânt cheie care explică această creștere este sinergia cu celelate divizii aflate sub umbrela Godmother, care ne-a permis să dezvoltăm soluții integrate de brand experience și să oferim o experiență unitară consumatorilor”, a declarat Alice Gavril, managing partner Godmother.

Aceste divizii sunt Cognition (agenție de digital), Tappy (promoter digital), Cyberevent (hub de instalații digitale) și Brigada Creativă (evenimente pentru instituții publice).

În 2024, Godmother s-a concentrat pe întărirea relațiilor cu clienții cheie și atragerea de conturi majore, reușind să adauge în portofoliu clienți noi și importanți precum Philip Morris (brandul IQOS) și PPC. Potrivit lui Alice Gavril, Godmother se adresează clienților care, ca și agenția, se diferențiază prin proiecte care inovează și construiesc povești de brand relevante.

„Diferența dintre a fi designeri de experiențe de brand și organizatori de evenimente constă în viziunea asupra user experience-ului și, deopotrivă, a calității. Aceasta se obține prin curajul de a explora direcții noi, perseverență, consistență și multă muncă. Uneori suntem percepuți ca fiind mai riguroși sau mai costisitori, dar ne asumăm această percepție, atât timp cât ne atingem scopul, acela de a obține rezultate remarcabile.” 

Întărirea echipei de creație a fost prioritatea agenției în ceea ce privește atragerea de talente în 2024, dată fiind creșterea business-ului. Godmother a adus un nou lider de departament, Eduard Einhorn și încă trei seniori. Eduard este un om de echipă, axat pe rezultate, care reușește să combine creativitatea cu eficiența, motivând echipa să depășească provocările zilnice și să ofere un produs creativ relevant și rapid, specific BTL-ului.

„Godmother a avut întotdeauna un produs creativ bun, iar acum, cu un nucleu puternic și plin de energie pozitivă, suntem mai pregătiți ca niciodată să facem față provocărilor”, a declarat Eduard Einhorn, Director de Creație.

Pe lângă atragerea de noi talente în Creație, Godmother și-a întărit și alte echipe, cum ar fi cele de Client Service și Implementare.

Dezvoltarea echipei, atât din punct de vedere creativ, cât și tehnic, a fost o altă direcție pe care agenția a continuat să construiască în 2024. Astfel, Godmother a organizat cinci sesiuni de training diferite pentru a pregăti echipa să facă față noilor provocări din piață. Apartenența la Grupul 27 Names este un pilon de sprijin în acest sens, întrucât expune treptat talentele agenției la know-how-ul unor agenții de brand experience de top din Europa.

De asemenea, Godmother a crescut suita de tool-uri interne menite să îmbunătățească performanța echipei prin digitalizare și automatizare. Integrarea digitalului în implementarea evenimentelor rămâne un pilon activ al agenției prin dezvoltarea unor instrumente proprii precum aplicația de management de  evenimente, cum ar fi aplicația de check-in și live badge printing, aplicația digitală pentru team-building interactiv Pufin.ro. Preocuparea companiilor multinaționale pentru a fi mai sustenabile a determinat agenția să adauge în portofoliu și un tool dedicat măsurării impactului evenimentelor asupra mediului.

În ceea ce privește planurile pe termen mediu și lung, Alice Gavril, managing partner Godmother, a declarat: „În primul rând, este esențial să îngrijim și să valorificăm ceea ce am câștigat, așa că ne vom concentra pe ecosistemul clienților din portofoliu, pe oamenii din echipă și pe actualizarea tool-urilor. Rămânem deschiși colaborărilor noi, vom fi activi în pitch-uri, însă cu măsura calității. Vom continua să dezvoltăm și evenimente proprii. Totodată vrem să ne menținem avantajul în inovație, așa că ne întărim know-how-ul în evenimentele sustenabile. Am demarat mai multe inițiative  în acest sens, printre care un ghid de bune practici în implementarea evenimentelor sustenabile și parteneriatul cu IAA în dezvoltarea unui proiect tip case study de upcycling în cadrul evenimentului Creativity for Better.”

Godmother este o agenție de publicitate specializată în experiența de brand și evenimente, cu 25 de ani de activitate. Are la activ peste 1.000 de evenimente organizate cu succes, și o echipă de experience designeri seniori pentru care implementarea fără cusur, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Începând din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names – o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa, implicându-se constant în proiecte regionale. Accesul la resurse și know-how internaționale aduce plusvaloare nu doar produsului de agenție, ci și la nivel de industrie pe plan local. Serviciile agenției sunt grupate în trei mari categorii:

  • Events – transformarea evenimentelor corporative, a comunicării interne și employer branding-ului în experiențe autentice, de impact;
  • Experiențe memorabile de festival, caravane care generează interactivitate, standuri inovatoare și experiențe de brand imersive;
  • Instore – promoții de impact și activări dinamice în interior (magazine, showroom-uri etc).
Array

Articole pe aceeași temă: