După 12 ani de colaborare, povestea Timișoreana merge mai departe, dar fără GMP+WEBSTYLER. De contul Timișoreana se va ocupa de acum înainte Publicis.
GMP și Timișoreana au câștigat împreună de două ori, consecutiv, trofeul Grand Effie. În acești 12 ani, Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere.
Printre cele mai recente campanii semnate de GMP Advertising și Webstyler pentru Timișoreana este cea din vara anului trecut. Spotul campaniei, aici.
PRIMA Development Group a obținut autorizația de construire pentru PRIMA Astera ,primul proiect rezidențial high-end din vestul Bucureștiului, la standarde…
În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…