Marketing

GMP+WEBSTYLER și Timișoreana se despart

Reading Time: < 1 minut

După 12 ani de colaborare, povestea Timișoreana merge mai departe, dar fără GMP+WEBSTYLER. De contul Timișoreana se va ocupa de acum înainte Publicis.

GMP și Timișoreana au câștigat împreună de două ori, consecutiv, trofeul Grand Effie. În acești 12 ani, Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere.

Printre cele mai recente campanii semnate de GMP Advertising și Webstyler pentru Timișoreana este cea din vara anului trecut. Spotul campaniei, aici.  

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Cu o investiție de 65mil. euro se construiește primul proiect rezidențial la standarde nZeb din vestul Capitalei

PRIMA Development Group a obținut autorizația de construire pentru PRIMA Astera ,primul proiect rezidențial high-end din vestul Bucureștiului, la standarde…

15 minute ago

Industria dezvoltatoare de jocuri video din România a generat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro în 2023

În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…

17 minute ago

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

20 de ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

2 zile ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

3 zile ago