PR

GMP&U câștigă contul Provident Financial România

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare independentă GMP&U câștigă contul de comunicare Provident Financial România, consolidându-și portofoliul de clienți din sectorul financiar și poziția în piață.

Noul parteneriat vine într-un context de schimbări semnificative în industria instituțiilor financiare nebancare (IFN), iar colaborarea vizează creșterea gradului de conștientizare a rolului instituției financiare nebancare, promovarea incluziunii financiare și a practicilor responsabile în creditarea consumatorilor.

Contul a fost câștigat în baza unei licitații, iar GMP&U a punctat la abordare strategică, tactici clare și o echipă de profesioniști în ariile pe care le reprezintă. 

În perioada următoare, GMP&U va dezvolta și implementa proiecte de comunicare care vor adresa modelul de business Provident și poziția de lider a companiei, având ca obiectiv o înțelegere mai bună a pieței IFN-urilor, bazat, în continuare, pe dialog transparent între companie și comunități.

„Provident este un cont care vine cu anumite provocări și ne forțează să fim extrem de atenți la nuanțele din lumea financiară, într-o perioadă în care educația publicului în privința creditării este o temă centrală. Împreună, ne vom concentra pe acțiuni și proiecte comunicate într-o manieră care să ajute consumatorii să facă alegeri financiare responsabile și conștiente și să înțeleagă rolul companiei în societate.”, a declarat Nida Halit, Director Comunicare și Crisis Management, GMP&U.

Prin această colaborare, Provident își propune să susțină îmbunătățirea incluziunii financiare din România printr-o comunicare deschisă despre roluri, responsabilități și nevoi, despre obiective echilibrate de business și despre dreptul oricărui român de a avea acces la soluții financiare corecte și accesibile.

Credem în decizii informate și în responsabilitate: facem parte dintr-o industrie cu un rol social bine definit, cu nevoi atât de reale și tangibile, încât responsabilitatea și claritatea sunt indispensabile. Ne-am bucurat să regăsim și la GMP&U astfel de valori și dorința de a aduce claritate și a îmbunătăți percepții.”, a declarat Vlad Șandru, Director de Comunicare și Relații Externe al Provident Financial România.

Echipa GMP&U alocată contului Provident este formată din patru divizii: PR & Crisis, Social Media, Creație și BTL.

GMP & U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Începând cu anul 2023, în urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.

Romanita Oprea

Recent Posts

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

5 ore ago

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

12 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

14 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

14 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

15 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

15 ore ago