PR

GMP&U câștigă contul Provident Financial România

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare independentă GMP&U câștigă contul de comunicare Provident Financial România, consolidându-și portofoliul de clienți din sectorul financiar și poziția în piață.

Noul parteneriat vine într-un context de schimbări semnificative în industria instituțiilor financiare nebancare (IFN), iar colaborarea vizează creșterea gradului de conștientizare a rolului instituției financiare nebancare, promovarea incluziunii financiare și a practicilor responsabile în creditarea consumatorilor.

Contul a fost câștigat în baza unei licitații, iar GMP&U a punctat la abordare strategică, tactici clare și o echipă de profesioniști în ariile pe care le reprezintă. 

În perioada următoare, GMP&U va dezvolta și implementa proiecte de comunicare care vor adresa modelul de business Provident și poziția de lider a companiei, având ca obiectiv o înțelegere mai bună a pieței IFN-urilor, bazat, în continuare, pe dialog transparent între companie și comunități.

„Provident este un cont care vine cu anumite provocări și ne forțează să fim extrem de atenți la nuanțele din lumea financiară, într-o perioadă în care educația publicului în privința creditării este o temă centrală. Împreună, ne vom concentra pe acțiuni și proiecte comunicate într-o manieră care să ajute consumatorii să facă alegeri financiare responsabile și conștiente și să înțeleagă rolul companiei în societate.”, a declarat Nida Halit, Director Comunicare și Crisis Management, GMP&U.

Prin această colaborare, Provident își propune să susțină îmbunătățirea incluziunii financiare din România printr-o comunicare deschisă despre roluri, responsabilități și nevoi, despre obiective echilibrate de business și despre dreptul oricărui român de a avea acces la soluții financiare corecte și accesibile.

Credem în decizii informate și în responsabilitate: facem parte dintr-o industrie cu un rol social bine definit, cu nevoi atât de reale și tangibile, încât responsabilitatea și claritatea sunt indispensabile. Ne-am bucurat să regăsim și la GMP&U astfel de valori și dorința de a aduce claritate și a îmbunătăți percepții.”, a declarat Vlad Șandru, Director de Comunicare și Relații Externe al Provident Financial România.

Echipa GMP&U alocată contului Provident este formată din patru divizii: PR & Crisis, Social Media, Creație și BTL.

GMP & U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Începând cu anul 2023, în urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.

Romanita Oprea

Recent Posts

Petru Păcuraru, HPDI: Cum ne adaptăm la revenirea din concediu

Revenirea la muncă după o vacanță relaxantă poate fi destul de dură pentru cei mai mulți dintre noi. Petru Păcuraru,…

16 minute ago

Românii preferă podcasturile și cărțile de dezvoltare personală în locul mersului la psiholog

Peste jumătate dintre români (53%) sunt mulțumiți de activitățile pe care le fac pentru dezvoltare personală (față de 44% anul…

30 de minute ago

Mihai Bordeanu, Automobile Dacia: O mașinărie de făcut mașini

La finalul anului trecut, Automobile Dacia a lansat noul Duster, un bestseller nu doar în România, ci și pe plan…

35 de minute ago

Coface: Insolvențele au crescut cu 8,32% în primul semestru. Numărul de companii noi e la minimul ultimilor cinci ani

Cel mai recent studiu Coface România arată că în primul semestru din 2024 s-au deschis 3.684 proceduri noi de insolvență,…

2 ore ago

„Anora”, câștigătorul Palme d’Or 2024, în premieră națională la Les Films de Cannes à Bucarest

Festivalul Les Films de Cannes à Bucarest revine pentru cea de-a XV-a ediție, între 25 octombrie și 3 noiembrie, oferind…

3 ore ago

Părinții din România cheltuiesc cu 30% mai mult pentru copiii lor

Părinții din România cheltuiesc tot mai mult pentru copiii lor, ajungând să cumpere produse în valoare de 8.500 lei pe…

3 ore ago