MarComm Stiri

GMP Academy deschide porțile pentru o nouă generație de profesioniști în comunicare

18 apr. 2024 3 min

GMP Academy deschide porțile pentru o nouă generație de profesioniști în comunicare

Reading Time: 3 minute

Agenția de comunicare GMP & U lansează divizia educațională GMP Academy, adresată celor care își doresc să aprofundeze industria comunicării.

Misiunea GMP Academy este de a oferi mai mult decât o simplă experiență educațională. Academia își propune să devină un loc de inspirație pentru industria comunicării, un spațiu al schimbului de experiență, al ideilor și al discuțiilor autentice despre provocările și oportunitățile profesioniștilor din industrie. 

Comunicarea este una dintre cele mai frumoase meserii din lume. Fiecare zi este diferită,  suntem înconjurați de oameni creativi, branduri frumoase și prin campaniile la care lucrăm, ajungem sa facem parte din poveștile lor. GMP Academy a pornit din pasiunea noastră extraordinară pentru această meserie și din dorința de a o transmite noilor generații. Ne-am dorit să creăm un loc în care studenții și profesioniștii să se întâlnească, sa crească și să se îndrăgostească de lumea comunicării. Eu și echipa mea ne-am luat această misiune: să creștem o noua generație de comunicatori care vor scrie istorie și vor face campanii epice”, a explicat Ioana Mănoiu, General Manager, GMP & U.

Vor exista trei tipuri de cursuri:

CURSURILE SPRINT, de trei luni, adresate celor cu experiență medie sau la început de drum, care implică sesiuni săptămânale, ținute de seniorii și experții GMP&U. Participanții vor aprofunda mecanismele de PR, strategie de brand, client service, managementul reputației, managementul crizei, comunicare corporate, creație, managementul evenimentelor, social media etc.

CURSURILE DE TIP MASTER se adresează profesioniștilor care vor să treacă la următorul nivel în comunicare, studiind ultimele tendințe și best practices de la experți pe diferite arii ale comunicării: de la crisis management, până la strategie de brand, employer branding sau social media. Vor fi training-uri scurte, concentrate, de la sesiuni de minim trei ore, până la sesiuni de maxim două zile.

CURSURILE OPEN sunt de o zi, construite pentru diferite industrii. Primele care se vor lansa vor acoperi zona de comunicare pentru școli și grădinițe, comunicare în industria HoReCa, turism, clinici și spitale.

Mai multe detalii despre cursurile GMP Academy regăsiți pe gmpacademy.ro.

Modelul de predare GMP Academy are la bază interacțiunea, schimbul de idei și aplicarea practică a cunoștințelor.  Proiectul își propune să creeze o comunitate de profesioniști pasionați de comunicare, prin oportunități de networking, evenimente și perspective de angajare. 

GMP ACADEMY MASTERS

„Cred că toți cei care intră acum în industria comunicării au nevoie de mentorat autentic. Dar de multe ori companiile nu pot oferi asta din cauza volumului de muncă copleșitor. GMP Academy își propune să fie soluția la această problemă, aducând oameni pasionați, cu energie, care își iau timp să dea mai departe din know-how-ul lor. Îmi doresc ca Academia să ofere o platformă unde atât oameni la început de drum, cât și profesioniști ancorați în organizații, pot învăța de la profesori din prima linie, cu experiență concretă în câștigarea de pitchuri, vânzarea ideilor și creșterea afacerilor”, explică Octavian Gheorghe, Director GMP Academy.

Experții GMP & U care se vor întâlni cu viitorii cursanți sunt:

  • Ioana Manoiu, General Manager
  • Octavian Gheorghe, Director GMP Academy
  • Nida Halit, Director, Divizia PR & Crisis Management
  • Răzvan Mătășel, Director Strategie
  • Raluca Marinescu, Director Employer Branding
  • Gabriela Trandaf, Director Events
  • Alex Dascălu, Creative Director
  • Andreea Slujitoru, Director Social Media

Despre GMP & U

GMP & U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Începând cu anul 2023, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & Social media, Evenimente.

Array

Articole pe aceeași temă: