Categories: MarketingStiri

GMP PR colaboreaza cu Katie Paine

Reading Time: 2 minute

GMP PR colaboreaza de luna aceasta cu Katie Paine, cunoscuta drept Queen of PR Measurement, pentru a oferi clientilor agentiei instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR.

Katie Delahaye Paine este fondatoarea si CEO-ul Paine Publishing, LLC si editor al The Measurement Advisor, un buletin informativ dedicat masurarii si evaluarii din domeniul comunicarii. Timp de doua decenii, Paine a ajutat companiile sa defineasca si sa proiecteze programe de masurare a PR-ului si  social media. A fost unul dintre fondatorii ”Conclavei” (The Conclave’s Standards for Social Media Measurement), precum si a Principiilor de PR Measurement de la Barcelona. Paine a fondat doua companii de cercetare si a scris trei carti – “Masoara ce conteaza”(Wiley, 2011), “Masurarea Relatiilor Publice” (KDPaine & Partners, 2007) si “Masurarea non-profitului din reţea: folosirea datelor pentru a schimba lumea”, care a castigat premiul Terry McAdam pentru organizatii non-profit in 2013. Paine este, de asemenea, membru fondator al Comisiei de Masurare IPR, membru al PRNews Measurement Hall of Fame si membru al consiliului Society for New Communications Research.

Colaborarea dintre Katie Paine si GMP PR vine pe fondul introducerii metodologiilor personalizate de masurare si evaluare pentru fiecare campanie de comunicare, in conformitate cu standardele internationale (acestea nu sunt standarde AMEC, ci au fost create de Institutul de Relatii Publice cu sprijinul AMEC).

“Esenta problemei este cum definesti succesul in PR. Inseamna mai multe titluri pe primele pagini ale publicatiilor sau comunicarea mai buna a mesajelor? Instrumentele personalizate realizate de GMP PR sub indrumarea mea le vor permite clientilor sa integreze propriile criterii in procesul de masurare si ii vor ajuta sa evalueze profitabilitatea investitiei lor”, a declarat Katie Paine.

“Am incredere in clientii GMP PR si in faptul ca vor gasi media indexul creat de Katie Paine si instrumentele de masurare realizate de noi impreuna cu ea mai mult decat utile, deoarece le permit sa obtina o imagine mai clara a rezultatelor obtinute prin investitia lor in PR”, a detaliat Ana-Maria Diceanu, senior partner GMP PR.

In primavara acestui an, la invitatia GMP PR, Katie Paine a sustinut o conferinta in Bucuresti despre cele mai bune practici in masurarea activitatii de PR.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

38 de minute ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

3 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

3 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

4 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

4 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

4 ore ago