Business

Glovo lansează programul Glovo Local – o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele

Reading Time: 2 minute

În contextul inflației accelerate și a creșterii prețurilor la utilități, Glovo lansează Glovo Local, un nou program pentru întreprinderile mici și mijlocii din industria de retail și restaurante ce susține digitalizarea acestora.

Lansat în toate cele 25 de piețe în care operează platforma, Glovo Local este primul astfel de program din Europa, Africa și Asia care oferă un portofoliu consolidat de servicii și soluții pentru întreprinderile mici și mijlocii, specifice nevoilor acestora într-un singur website.

Serviciile disponibile includ soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine – instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate. Toate acestea sunt încorporate într-un ecosistem de oportunități de învățare și dezvoltare, cu tutoriale dedicate și asistență.

Lansarea Glovo Local coincide cu publicarea studiului Glovo realizat de Ipsos în perioada octombrie – noiembrie 2022, pe un eșantion de 304 respondenți. Acesta are în focus gradul de digitalizare al IMM-urilor.

Conform rezultatelor studiului, afacerile din România au destul de mult apetit pentru digitalizare, jumătate considerându-se „early adopters”.

Studiul mai relevă și că 39% dintre IMM-uri nu se consideră pregătite pentru posibile crize globale, însă 59% dintre companii cred că un partener din zona de tehnologie le va ajuta să rămână competitive în piață. Aproape o treime din IMM-urile care s-au digitalizat în timpul pandemiei, dar s-au oprit de atunci din cauza ridicării restricțiilor, raportează că funcționează în „regim de supraviețuire”. Cercetarea detaliată cu date din nouă țări poate fi accesată și descărcată de aici. https://sell.glovoapp.com/ro/ro/smes-report/

Glovo susține deja partenerii mici și mijlocii oferindu-le, pe lângă resurse și consultanță, acces la evenimente dedicate precum webinarii educaționale sau workshopuri, dar și fotografii profesionale de produs.

„La nivel global, Glovo își propune să ajungă la pragul de 250.000 de afaceri locale mici până la sfârșitul anului 2023, iar în România o parte semnificativă a partenerilor noștri sunt afaceri mici în care credem cu tărie. Suntem conștienți de rolul pe care îl jucăm în dezvoltarea acestor businessuri și, odată cu Glovo Local, punem la dispoziție un set complet de resurse special gândite pentru aceste afaceri. Folosind instrumentele oferite de Glovo Local îi putem ajuta să ajungă la mai mulți clienți și să își consolideze prezența pe piețele în care operează”, a precizat Iustinian Belghir, General Manager România și Moldova.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

o zi ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

o zi ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

o zi ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

o zi ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

o zi ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

2 zile ago