Glovo lansează noi opțiuni de publicitate pentru parteneri și integrează toate serviciile sale într-o divizie nouă numită Glovo Ads
Reading Time: 2 minuteGlovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, lansează noi opțiuni și servicii de publicitate pentru parteneri și branduri, integrate prin Glovo Ads. Astfel, având la dispoziție instrumentele oferite de Glovo Ads, brandurile, restaurantele și magazinele partenere își vor putea accelera dezvoltarea în aplicație și spori vizibilitatea în rândul utilizatorilor acesteia.
Prin Glovo Ads, compania își propune să dezvolte colaborări cu branduri și business-uri pentru a-i susține în extinderea audienței, fidelizarea utilizatorilor și creșterea vânzărilor în cadrul aplicației.
Mai exact, Glovo Ads oferă instrumente diverse în cadrul aplicației Glovo, precum: bannere în aplicație, căutări sponsorizate, programmatic ads sau, printre altele, și crearea de secțiuni dedicate. În plus, informațiile sunt actualizate în timp real, permițând brandurilor să ajungă la cei mai relevanți clienți și garantând randamentul investiției.
În primă fază, la nivel global, peste 5.000 de business-uri partenere Glovo și mai mult de 350 de branduri din industrii diverse, de la FMCG la sectorul financiar, folosesc aceste instrumente pentru a derula campanii integrate de publicitate în aplicație și a se conecta cu publicul lor țintă. Printre aceste branduri se numără și Aircash care a dezvoltat un parteneriat cu Glovo oferindu-i posibilitatea să beneficieze de poziționări sponsorizate în aplicație.
„În calitate de parteneri Glovo, Aircash apreciază colaborarea remarcabilă cu divizia ‘Glovo Ads’. Acțiunile coordonate nu doar au sprijinit eforturile de publicitate, dar au adus cu sine și o valoare fără precedent clienților noștri, permițându-ne să ne conectăm cu publicul țintă în cel mai eficient mod. Vom continua colaborarea cu Glovo, revoluționând modul în care brandurile interacționează cu clienții lor și punând bazele unui viitor mai bun pentru publicitatea digitală.”, a declarat Lea Baričić, Director de PR, Aircash.
„Integrarea soluțiilor de publicitate într-o singură verticală reprezintă un nou pas în angajamentul nostru ferm de a deveni principalul partener digital pentru toate brandurile, restaurantele și magazinele care ne acordă încrederea lor. Prin intermediul Glovo Ads, punem la dispoziție o gamă variată de instrumente pentru a sprijini aceste afaceri să se dezvolte și să se apropie mai mult de clienții lor.”, a declarat Rodrigo Alier, Director Global al Glovo Ads.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz