Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, sărbătorește un an de la implementarea programului „Angajamentul pentru curieri” în România, care include o serie de inițiative menite să îmbunătățească experiența curierilor care livrează prin intermediul Glovo și anunță lansarea Glovo+.
Acest demers reprezintă o extindere a programului demarat anul trecut, și este menit să recompenseze cei mai dedicați curieri, cu cele mai bune performanțe.
Unul dintre pilonii cheie ai programului „Angajamentul pentru curieri” îl reprezintă accesul la o mai mare siguranță și protecție în trafic, iar Glovo a inițiat anul trecut sesiuni de siguranță rutieră pentru curieri. Astfel, 40% dintre curierii care livrează prin intermediul platformei au participat la trainingurile de siguranță rutieră, organizate în orașe precum București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Brașov. Prin aceste sesiuni, Glovo se asigură că toți curierii care folosesc platforma au un grad ridicat de conștientizare cu privire la siguranța rutieră și personală, cu scopul de a preveni situațiile neplăcute din trafic.
Totodată, pentru a ajuta curierii să-și îmbunătățească abilitățile profesionale și să deblocheze noi oportunități, în cadrul Angajamentului pentru curieri, Glovo oferă acces gratuit la platforma digitală G-learning. În cadrul acesteia, curierii au acces la peste 120 de cursuri online, printre care cursuri de marketing, fotografie, limba engleză, competențe IT, managementul afacerilor sau dezvoltare personală și profesională.
Potrivit reprezentanților companiei, în ultimul an, cele mai populare cursuri în rândul flotei de curieri care livrează prin Glovo în România au fost cele de limba engleză business, introducere în excel, managementului stresului și social media marketing.
În plus, Glovo a inițiat programul Glovo Club, dezvoltând constant parteneriate pentru a oferi curierilor acces la reduceri suplimentare. Astfel, aceștia au parte de promoții speciale la restaurante și servicii precum închiriere și întreținere vehicule și consultanță financiară. Anul aceasta, noi beneficii vor fi adăugate în Glovo Club, precum reduceri la cumpărături alimentare.
Pentru a extinde și mai mult beneficiile disponibile pentru curieri și pentru a crește satisfacția acestora, compania anunță lansarea programului Glovo+. Inițiativa va oferi curierilor posibilitatea de a accesa beneficii suplimentare structurate pe mai multe niveluri: Bronze, Silver, Gold și Diamond. Acestea se vor debloca gradual în funcție de nivelurile de performanță înregistrate și constă într-o serie de avantaje personalizate precum bonusuri, reduceri, echipamente sau importante beneficii operaționale.
Astfel, programul își propune să recompenseze gradual implicarea și loialitatea curierilor, păstrându-le motivația și îmbunătățind experiența lor de livrare.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…