Glovo: Achiziție de 35 milioane euro pentru PizzaPortal din Polonia
Reading Time: < 1 minutAplicația de livrări rapide, Glovo, se lansează în Polonia, achiziționând cea mai mare platformă de livrare a produselor alimentare din Polonia, PizzaPortal, printr-o tranzacție de 35 de milioane euro. Pe fondul unei extinderi repezi la nivel european, Glovo va deschide primul său hub de tehnologie și inginerie în afara Barcelonei, în Varșovia, Polonia.
Acordul AmRest Holdings SE – Glovo prevede vânzarea a 100% din acțiunile deținute la restaurantul partener Polska Sp. z o.o., proprietarul platformei de comandă a produselor alimentare PizzaPortal. Tranzacția este evaluate la 30 de milioane euro, la care se adaugă un profit de 5 milioane euro.
“Glovo continuă să înregistreze o creștere rapidă, iar în urma succesului din runda noastră anterioară de investiții, continuăm extinderea pe noi piețe. Odată cu achiziția PizzaPortal, suntem încântați să ne consolidăm în continuare parteneriatul strategic cu AmRest și suntem încântați de oportunitățile pe care le prezintă”, a declarat Oscar Pierre, CEO Glovo.
Unul dintre start-up-urile cu cea mai rapidă creștere de pe piața de livrare la comandă la nivel mondial, își consolidează prezența în Europa cu ajutorul unei recente finanțări seria D, în valoare de 150 milioane euro. Creșterea Glovo a fost determinată de investiții de capital de risc, lansându-se anul trecut într-un oraș nou la fiecare patru zile în medie.
Glovo are în plan să formeze o echipă de ingineri de 300 de persoane, începând prin angajarea a 40 de noi ingineri și 50 de experți tech și de produs, care lucrează în principal în biroul din Varșovia.
Glovo angajează în prezent peste 1.300 de persoane devenind furnizorul de livrare cu cea mai rapidă creștere din America Latină și EMEA,
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz