CSR

Global Impact Day 2023 de la UM a stat sub umbrela “Construirea unui Viitor mai bun”

Reading Time: 3 minute

Agenția globală de media UM, parte din grupul IPG Mediabrands, anunță a 6-a ediție a evenimentului global Impact Day, sub tematica “Construirea unui Viitor mai bun”.

Acțiunea anuală pe parcursul unei zile, care a fost lansată inițial în 2016 sub egida unității de CSR, Better World, demonstrează angajamentul agenției pentru valorile ei centrale despre comunități și grijă.

“Suntem încântați să ne mobilizăm din nou pentru ajutorarea comunităților, ca parte din tradiția noastră de care suntem foarte atașați, evenimentul global Impact Day”, a declarat Andrea Suarez, Global CEO al agenției UM.

“De la curățarea plajelor și a parcurilor de deșeuri în Statele Unite, până la asigurarea cu produse de bază pe cei cu dizabilități din Coreea de Sud, până la hrănirea celor fără adăpost din Grecia, micro-activitățile din comunitatea noastră vor avea macro-rezultate pentru construirea unui viitor mai bun începând de azi”.   

Pe 20 Iulie, agenția UM și-a închis porțile în toate birourile din lume, EMEA, APAC, LATAM și America de Nord pentru a se implica în parteneriate cu organizațiile caritabile locale în activități care includ:

  • Sprijinirea antrenamentelor și competițiilor în parteneriat cu Special Olympics Shanghai
  • Prepararea meniurilor elaborate pentru populatia defavorizată din Australia cu autorul unor bucătari renumiți locali
  • Acțiuni de amenajare urbană a grădinilor, pictura, și curățenia de deșeuri în parcurile Canadiene
  • Implicarea copiilor din medii defavorizate în acțiuni de îmbunătățire a infrastructurii în Chile
  • Reabilitarea unei ferme dedicate biodiversității în Franța
  • Acordarea de asistență și ajutor unor case de bătrâni în Peru
  • Amenajarea și curățarea plajelor urbane din Statele Unite
  • Orientare în carieră pentru elevii de liceu din Africa de Sud

“Noi la UM suntem într-o constantă căutare de impact în comunitățile în care trăim și muncim, iar Impact Day este o parte importantă din această promisiune,” a declarat Erik Guzman, Vice-Președinte al diviziei Global Operations și directorul programului Better World la UM. “Suntem onorați să avem parteneriate cu comunități și organizații din întreaga lume care generează o schimbare autentică prin prisma valorilor de Echitate, Sustenabilitate și Stare de Bine.”

Pe 20 iulie, echipa UM România a ales să promoveze valoarea de Echitate prin activități educaționale complementare în cadrul centrului de îngrijire pentru minori al ONG-ului Salvați Copiii din cartierul Rahova din București, din cadrul Școlii Gimnaziale Numărul 127.

Astfel, copiii aflați în situații familiale dificile, au avut parte de o zi mai frumoasă, plină de activități sportive oferite de școala de fotbal a fostului jucător profesionist din Liga 1 România,  Nana Falemi, dar și cursuri ale colegilor talentați din UM România: de baschet, cursuri de pictura pe față, cursuri de desen și pictură, și altele. La finalul zilei, copii și-au revăzut activitățile într-un colaj de instantanee fotografice.

Astfel, într-o singură zi, echipa UM România și partenerii lor, KFCKandia ExcellentKaufland România și fostul fotbalist Nana Falemi au demonstrat că este important să arătăm că “implicarea face diferența” în comunitățile din care facem parte fiecare dintre noi. 

“Sperăm că pentru copii activitățile lucrative și de joacă alături de noi, echipa UM România, îi vor face să vadă un viitor mai bun pentru ei și să uite pentru moment de dificultățile din familiile lor. Este foarte important pentru noi să menținem această tradiție, ajunsă la a 6-a ediție, în cadrul companiei și să găsim mereu proiecte în care să ne implicăm ca echipă extinsă pentru a avea un impact în viețile oamenilor în dificultate, cu o empatie care ne face în fiecare an să fim mai umani și mai înțelegători față de cei din jur.

Mulțumim pe această cale și partenerilor și clienților noștri- Kaufland Romania, Kandia Excelent, KFC România și clubului sportiv FC Nana Juniors, condus de fotbalistul Nana Falemi, care s-au alăturat misiunii noastre! ” a declarat Anca Popescu, Ambasadoare a Impact Day la UM România.

“Noi, la Salvați Copiii, ne bucurăm de companiile care vin spre noi cu proiecte de implicare. Ne fac misiunea mai ușoară în a-i ajuta pe copiii defavorizați, mai ales când vin cu exemple și talente personale care îi inspiră de mici și sperăm să îi facă mai optimiști pe viitor! Bucuria cu care au participat la toate activitățile cu siguranță va rămâne un reper pentru ei. Mulțumim UM România și partenerilor lor pentru această zi fantastică!”  a declarat psihologul Sorina Fekete, coordonatorul centrului “Salvați Copiii” din cartierul Rahova.

Evenimentul Impact Day a fost lansat în Statele Unite în 2016 si s-a extins la nivel global în 2018, implicând voluntari din 50 de birouri și 40 de țări. În acest an, angajații UM din peste 120 de birouri și 50 de țări au făcut voluntariat, împărtășind experiențele în social media folosind #UMBetterWorld și #UMImpactDay.

Romanita Oprea

Recent Posts

TAROM a vândut vouchere de peste 600.000 euro în campania de Black Friday. Suplimentează oferta

Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…

24 de minute ago

Reducerile Xiaomi de Black Friday. Aspirator la 2000 de lei

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…

36 de minute ago

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

55 de minute ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

o oră ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

15 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

16 ore ago