Stiri Tech

Global Database, un agregator al datelor companiilor, vizează 1,4 milioane de euro pe SeedBlink

27 aug. 2021 3 min

Global Database, un agregator al datelor companiilor, vizează 1,4 milioane de euro pe SeedBlink

Reading Time: 3 minute

Global Database, un agregator al datelor companiilor publice și private, targetează să obțină o finanțare de 1,4 milioane de euro pe platforma de crowdfunding SeedBlink. Campania a început astăzi, 26 august, runda fiind susținută de doi investitori privați cu experiență în IT.

Finanțarea va fi utilizată pentru dezvoltarea soluției, pentru investiții în marketing și pentru a angaja specialiști în vânzări pentru SUA și Marea Britanie. Compania urmează să vândă un pachet de până la 10% din acțiuni fiind evaluată astfel la 17 milioane de euro.  

120 de milioane de companii din 195 de țări 

Global Database stochează informații a peste 120 de milioane de companii la nivel mondial, oferind date structurate și actualizate zilnic pentru specialiștii în vânzări, marketing și cei din departamentele de evaluare a riscului astfel încât aceștia să identifice oportunitățile de business și să evite riscurile. Printre informațiile stocate se numără date de contact despre companii, rapoarte financiare, cine sunt beneficiarii/clienții finali, date despre credite cu risc, alerte zilnice. 

Softul este utilizat mai ales de specialiștii în marketing și vânzări pentru a identifica clienți noi, de către departamentele de evaluare a riscului pentru a verifica partenerii și furnizorii, dar și ca instrument de autmatizare a proceselor și soluțiilor. Majoritatea informațiilor sunt agregate din surse oficiale, find combinate cu surse publice și parteneriate cu furnizori strategici de date pentru a oferi un tablou de ansamblu despre companii la nivel global. Platforma oferă informații publice la peste 350.000 de utilizatori/lunar și are peste 100 de clienți corporate activi.

Clienți precum Amazon (AWS), Uber, WeWork și Orange

Compania a fost creată în 2015 de către Nicolae Buldumac, specialist cu zece ani de experiență în vânzări și marketing în Marea Britanie și Vitalie Aremescu, specialist cu 13 ani de experiență în IT în Republica Moldova. Cei doi au lansat Global Database cu intenția de a crea cea mai mare bază de date despre companii publice și private din întreaga lume astfel încât companiile să aibă informațiile necesare pentru a atrage clienți, pentru a minimiza riscurile dar și pentru analize și decizii. 

Compania are clienți printre care Aerican Express, Dupont, Vodafone, British Council, WWF, Salesforce, SAP, Edendred, 3M, Ambasada Canadei, Ambasada Spaniei, Getty Images, Universitatea Stanford, Telepass, Italian Trade Agency și alții.

Pentru anul acesta managementul companiei estimează venituri de 1,2 milioane de dolari comparativ cu 0,7 milioane de dolari anul trecut. Până în 2020, Global Database a crescut organic, fără investiții externe. Proiectul a fost finanțat exclusiv de fondatori. 

Planuri pentru birouri de vânzări în Marea Britanie, SUA și Singapore

Printre planurile de dezvoltare ale companiei în următorii doi ani se numără lansarea de noi instrumente pentru marketing și de evaluare a riscului și deschiderea de birouri de vânzări în Marea Britanie, SUA și Singapore.

 “Până la finalul anului, dar și în 2022 credem că va urma o creștere importantă a cererii de date online în domeniul B2B pe măsură ce companiile au început să lucreze și să se informeze tot mai mult online. Pe de altă parte, din cauza impredictibilității financiare cauzate de Covid-19, firmele își doresc acum mai mult ca niciodată să verifice activitatea partenerilor. În următorii cinci ani vrem să devenim cea mai mare bază de date globală despre companii publice și private, vizând să oferim informații despre peste 450 de milioane de firme”, afirmă Nicolae Buldumac, CEO și co-fondator al Global Database.

Piața globală de soluții pentru vânzări, marketing și evaluarea riscului era estimată la 28 de miliarde de dolari în 2019, conform companiei de cercetare Forrester Research. De altfel, Global Database a fost inclusă de aceeași publicație în raportul “B2B Marketing Data Providers” (în S2 2021) și a fost descrisă că fiind “un competitor puternic și cu potențial foarte mare de dezvoltare”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: