Stiri Brand Focus Business Lifestyle

glo™ România a lansat o colecție capsulă de streetwear inspirată din campania Eco Grafitti

17 dec. 2021 2 min

glo™ România a lansat o colecție capsulă de streetwear inspirată din campania Eco Grafitti

Reading Time: 2 minute

glo™ România a lansat o colecție capsulă de streetwear prin care marchează colaborarea de succes cu Sweet Damage Crew în cadrul proiectului Eco Grafitti. Colecția conține 4 produse – un tote bag, o borsetă, un tricou și un dispozitiv glo Hyper+ – iar design-ul acestora este inspirat din operele stradale din proiectul care a schimbat fața Bucureștiului și ne-a oferit ocazia de a vedea câteva dintre zonele gri ale Capitalei cum prind viață prin intermediul artei: Eco Graffiti // glo™ Rebels with a cause.   

glo™ a dorit să transpună arta stradală pe diverse accesorii și să o transforme din artă statică pe zidurile orașului în artă vie, purtată de iubitorii de frumos. Mesajul colecției este „Poartă arta urbană oriunde și oricând!” și poate deveni un must-have pentru toți acei #rebelswithacause care doresc să își poarte operele stradale preferate. Colecția este disponibilă în format limited edition, se adresează exclusiv utilizatorilor adulți de produse cu nicotină și poate fi câștigată în cadrul unui super concurs pe pagina glo_romania

Campania Eco Graffiti // glo™ Rebels with a cause este o inițiativă menită să susțină comunitatea de artiști, incluzând cu generozitate elemente de distracție și rebeliune, libertate de a experimenta, dar și responsabilitate față de mediu. În dezvoltarea artwork-urilor incluse în galeria urbană, artiștii de la Sweet Damage Crew au avut ca referință conceptul glo™ de #breakbinary, construit pe idei ce pot fi considerate opuse la prima vedere, dar care se contopesc și creează ilustrații extravagante, menite să ofere Bucureștiului un strop de culoare și aer mai curat.  

Pentru glo™, o componentă importantă a proiectului de artă urbană este contribuția la protejarea mediului: la realizarea muralelor s-a folosit 25% vopsea care purifică aerul, 75% vopsea ecologică și mușchi verde. Iar pentru ca tabloul Eco Graffiti să fie perfect și complet, picturile sunt iluminate pe timp de noapte cu becuri alimentate cu energie produsă de panouri solare. glo™ a adus natura în oraș prin intermediul artei urbane eco, așa că fiecare pictură murală are capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi. 

glo with the flow & stay tuned pentru că arta stradală ia cu asalt orașul 

Prin Eco Graffiti, glo™ România își propune să înfrumusețeze spațiul urban, să susțină industriile creative, să creeze un spațiu de exprimare artistică și să aducă în atenția publică nevoia unei abordări responsabile față de mediu. 

În prezent, pot fi admirate șase dintre aceste capodopere stradale din totalul de șapte – fizic, în locurile în care au fost realizate, dar și pe pagina de Instagram @glo_romania și pe rebelswithacause.ro:   

1. E Viață pe Net – Calea Șerban Vodă nr. 278 

2. Tânăr cu Experiență – strada Căuzași nr. 27 

3. Nimeni Celebru – Bulevardul Dacia, nr. 92 

4. Singur cu Tine – Calea Floreasca 28 – 30 

5. Filtru Însuți – Ciprian Porumbescu nr. 14 

6. FOMO să-mi fie dor – in the making  

7. Love at first swipe – Valea Ialomitei nr. 5,  bl D 21, sc. A 

Pe lângă cele șase murale, Eco Graffiti/glo™ REBELS WITH A CAUSE, inițiativa prin care glo susține comunitatea artistică din România a inclus și o competiție de design adresată pasionaților de grafică și creatorilor de graffiti art. Câștigătorul competiției, Iluc, a colaborat cu echipa de artiști Sweet Damage Crew pentru a-și transforma creația digitală într-un mural real – Love at first swipe, disponibil deja pasionaților de artă stradală. 

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: