Giving Friday, în loc de Black Friday. dm a donat 5% din încasări pentru copiii defavorizați
Reading Time: 3 minutedm drogerie markt a înlocuit Black Friday cu o zi a donațiilor – Giving Friday – devenită deja o tradiție în comunitatea iubitorilor brandului. Încă din 2019, în această zi specială, 5% din vânzările din magazinele fizice și magazinul online dm merg către o cauză nobilă.
Anul acesta, cei peste 201.000 de lei strânși vor asigura copiilor aflați în dificultate din proiectele SOS Satele Copiilor România un trai mai bun.
Vineri, 24 noiembrie, a fost o zi magică: cu ajutorul tuturor celor ce au trecut pragul drogheriilor dm sau au făcut cumpărături online, și al partenerilor, am reușit să strângem 201.655 de lei. Acești bani merg către organizația neguvernamentală SOS Satele Copiilor România, pentru a susține o casă de tip familial. Într-o astfel de casă, copiii se bucură de găzduire, îngrijire, educație, sprijin emoțional și consiliere.
„Anul acesta, cumpărăturile săptămânale sau cele dedicate sărbătorilor de iarnă, de care ne apropiem tot mai mult, au fost din nou combinate cu o faptă bună, la dm. Prin această inițiativă, promovată cu #givingisthenewblack, compania dm a donat 5% din totalul încasărilor din 24 noiembrie către SOS Satele Copiilor pentru a susține o casă de tip familial. Fiecare achiziție a făcut o diferență semnificativă. Mulțumim tuturor celor care au luat parte la acțiune! Împreună, facem o diferență semnificativă în viețile acestor copii și le oferim șansa de a crește și a se dezvolta într-un mediu adecvat!”, a transmis Daniela Jordanovski, director achiziții și marketing dm drogerie markt România.
Din 2019, cu ajutorul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt, împreună cu clienții și partenerii, a reușit strângerea și donarea sumei de 583.571 de lei în favoarea proiectelor sociale adresate copiilor și tinerilor.
SOS Satele Copiilor este un vechi partener al dm drogerie markt, alături de care compania a dezvoltat o serie de proiecte și împreună cu care s-a implicat în mai multe campanii. Una dintre campaniile de succes este „Ultima zi de vacanță, prima zi de școală”. Acțiunea aflată la a treia ediție în 2023, a creat ocazia de a oferi experiențe de neuitat pentru 100 de copii din toate Satele SOS: Cisnădie, Sibiu, București și Bacău, precum și de la Centrul de Zi din Hemeiuș.
„E uimitor să vedem cât de multă susținere primesc copiii din Familia SOS din partea oamenilor de bine. Prin colaborarea noastră de lungă durată cu dm drogerie markt, am avut ocazia să vedem cum comunitatea și clienții lor se implică cu generozitate în acțiuni caritabile. Inițiative precum Giving Friday aduc speranță în viețile acestor copii și le oferă șansa de a crește într-un mediu iubitor și propice dezvoltării. Donația de 5% din încasările totale este nu doar un gest financiar, ci și o expresie a grijii și a dorinței de a contribui la binele comun, pentru care mulțumim din inimă echipei dm drogerie markt. Suma generoasă va ajunge la copiii dintr-o căsuță SOS și va avea un impact semnificativ”, a spus Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1600 de locuri de muncă și-a deschis peste 140 de magazine. În urmă cu un an de zile, dm a deschis în România și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.
Asociația SOS Satele Copiilor este o organizație neguvernamentală cu misiunea de a oferi o familie iubitoare copiilor care au rămas fără sprijinul parental și de a-i susține și proteja pe cei care riscă să-l piardă. În cei 30 de ani de activitate în România, au fost construite Sate SOS, în care mii de copii au crescut, au visat, au învățat și au devenit adulți responsabili și au fost ajutați mii de copii să rămână acasă, alături de familie, în comunitățile vulnerabile. În total, peste 100.000 de beneficiari au primit șansa la un viitor mai bun.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz