Stiri

Ginza Invest anunță lansarea brandului Nebulous Stars în România, un concept educațional și recreațional pentru copii

Reading Time: 2 minute

Ginza Invest, un jucător de pe piața de retail din România, anunță lansarea brandului Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și recreațional dedicat copiilor, deja prezent în 79 de țări. Compania deține franciza exclusivă pentru România.

Universul Nebulous Stars este conceput pentru a oferi copiilor un mediu de dezvoltare armonios, care îmbină valorile pozitive, estetica și buna dispoziție. Prin activități artistice, alături de mesajele inspiraționale transmise de personajele Nebulous Stars, copiii sunt încurajați să exploreze noi tehnici de relaxare și meditație, contribuind astfel la stimularea creativității și la dezvoltarea încrederii în sine.

Pentru piața din România, selecția include o gamă variată de produse de calitate, cu design deosebit, din categoriile: arts & crafts, papetărie, cadouri și colecționabile, accesorii fashion și rechizite.

„Ne dorim să oferim copiilor din România acces la un concept inovator, care să deschidă noi perspective asupra creativității, printr-o abordare holistică ce pune accent pe gândirea pozitivă, relaxare și echilibru interior, esențiale pentru o dezvoltare armonioasă. Produsele Nebulous Stars sunt concepute nu doar pentru a aduce bucurie, ci și pentru a sprijini dezvoltarea cognitivă a celor mici. În perioada următoare, vizăm extinderea gamei de produse și consolidarea poziției de lider în categoria jucăriilor art&craft și DIY pentru fete”  

Lorina Sereș, Owner și CEO, Ginza Invest  România

Nebulous Stars își propune să aducă o experiență captivantă copiilor, oferindu-le ocazia de a se conecta cu un univers magic plin de imaginație. Conceptul creativ este susținut de o poveste fascinantă care îi poartă pe cei mici într-o lume cu personaje deosebite și aventuri pline de învățăminte.

Legenda spune că, departe, în inima Universului, există un loc special cunoscut sub numele de Nebuloasa de Argint. Aici se află o insulă magică, unde s-au născut toate stelele, fiecare dintre ele fiind un suflet unic, creat pentru a aduce lumină și bucurie. Pentru a păstra echilibrul și frumusețea acestei insule, locuitorii veghează ca numai energii pozitive să o înconjoare – iubire, generozitate, bunătate, ajutor reciproc și compasiune. Fiecare stea are propria personalitate, activități preferate și hobby-uri, permițând copiilor să se regăsească în personajele lor favorite și să formeze o legătură emoțională puternică. Fiecare stea din această lume fantastică are alături un mic animal magic, care devine imediat cel mai bun prieten al său, încurajând astfel valorile prieteniei și încrederii.

Nebulous Stars se adresează în principal fetelor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani și pentru copiii mai mari care doresc să își testeze îndemânarea și creativitatea.

Produsele vor fi disponibile la nivel național în rețele de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate, librării, precum și pe diverse platforme de e-commerce.

Piața de jucării din România va depăși 400 de milioane de euro în 2025

Universul Nebulous Stars aduce un concept inovator pe piața locală și se aliniază tendinței de creștere a cererii pentru jucării de calitate, educaționale și interactive.

Conform celor mai recente date, piața de jucării din România a înregistrat o evoluție semnificativă în ultimii ani, cu o valoare estimată în 2023 între 300 și 350 de milioane de euro. Această creștere constantă este alimentată de orientarea consumatorilor către jucării ce stimulează creativitatea și dezvoltarea cognitivă.

Proiecțiile arată că, până în 2025, piața va depăși 400 de milioane de euro, cu o rată anuală de creștere (CAGR) între 5% și 7%, susținută de popularitatea în creștere a jucăriilor personalizate. Totodată, adoptarea rapidă a comerțului online a accelerat accesibilitatea și diversitatea produselor de pe piața locală, deschizând noi oportunități pentru branduri inovatoare precum Nebulous Stars.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Companiile românești apelează tot mai mult la soluții de acoperire a riscului valutar

Contextul economic global marcat de volatilitate determină marile companii românești implicate în comerțul internațional să apeleze soluții de acoperire a…

7 minute ago

Dezvoltatorul imobiliar NUSCO va emite obligațiuni la Bursa de Valori București

NUSCO, unul dintre cei mai importanți și activi jucători de pe piața imobiliară locală, va lista obligațiuni la Bursa de…

16 minute ago

România, Campioană Mondială la Esports, la Counter Strike

Titlul de Campioană Mondială la Counter-Strike a revenit aseară României la Riad, Arabia Saudită, unde se desfășoară săptămânile acestea World…

o oră ago

Manuela Necula, Ogilvy & Hogarth România: Creativitate fără bariere

Lumea publicității se schimbă rapid, iar agențiile trebuie să se adapteze din mers la ceea ce le cer clienții, dar…

2 ore ago

Cihan Ozturk, Garanti BBVA România: Rolul strategic al Resurselor Umane

Cum să atragi, să reții și să dezvolți în mod strategic angajați care vor propulsa compania la nivelul următor și…

4 ore ago

În culisele deschiderii primului SASS‘ Restaurant & Lounge din România

Cel mai nou boutique hotel de lux din centrul Bucureștiului, Corinthia, cu doar 30 de suite exclusiviste, care se va…

2 zile ago