Ginger Caramel Latte, prima băutură creată de AI, apare din toamnă în meniul 5 to go
Reading Time: 2 minute5 to go lansează la începutului lunii septembrie în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte. Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI, reflectând focusul pe inovație specific brandului.
Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori nu doar performante, ci de-a dreptul uimitoare, de un realism și o profunzime a detaliilor incredibile.
Ginger Caramel Latte, un produs apetisant, energizant, reconfortant și relaxant, poate fi savurat în diverse momente ale zilei și, datorită ingredientelor, texturii și combinației unice de arome, se potrivește unui număr variat de preferințe și stiluri de viață. Pe bază de espresso, lapte proaspăt, sirop de ghimbir și caramel, este opțiunea perfectă pentru a oferi un boost de energie, dar și pentru a-ți satisface dorința de inedit și neconvențional.
„Inovația face parte din ADN-ul 5 to go, ne-am asumat de la bun început provocarea de a ține pasul cu trendurile și nu este prima dată când explorăm zone noi și ne surprindem clienții prin lansarea de produse care sparg tiparele convenționale. Ideea de a folosi potențialul creativ al AI pentru a optimiza rețetele, eficientizând procesul de creație și îmbunătățind experiența de care beneficiază consumatorul final este una care merită exploatată. Primul produs obținut astfel, Ginger Caramel Latte este o băutură prin excelență inovatoare, dar care deține toate atributele produselor 5 to go cu care ne-am obișnuit clienții. Nota finală va aparține echipei noastre de barista, care va personaliza rețeta pentru a crea gustul apropiat de preferințele consumatorilor noștri.”
Lucian Bădilă, cofondator 5 to go
Ginger Caramel Latte este un produs cu textură bogată și cremoasă, ce îmbină calitățile ghimbirului cu dulceața caramelului pentru a oferi un rezultat savuros și un număr moderat de calorii, până la 250, în funcție de gramajul ales. Meniul de toamnă 5 to go va include și produsele deja cunoscute, precum Pumpkin Latte.
5 to go a fost fondată în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde capsule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz