Management

Gilles Ballot este noul CEO Carrefour România

Reading Time: 2 minute

Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024. Gilles Ballot îi va raporta direct lui Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour și Director Executiv Europa de Nord. Acesta din urmă a asigurat interimatul, odată cu mutarea lui Julien Munch în echipa Carrefour Franța, în calitate de Chief Operating Officer.

Gilles Ballot îl înlocuiește pe Julien Munch care, după trei ani de mandat în echipa Carrefour România, a fost numit Chief Operating Officer în Carrefour Franța, începând cu ianuarie 2024.

„Aș dori să îi adresez mulțumiri lui Julien pentru dedicarea sa din ultimii 3 ani, în care a accelerat ambițiile Carrefour în materie de localizare și digitalizare, în timp ce a generat plusvaloare pentru clienți. Perioada de interimat, deși a fost una scurtă, mi-a permis să descopăr o mică parte din ceea ce are România de oferit. Am toată încrederea în evoluția Carrefour România, sub leadership-ul lui Gilles și cu o echipă performantă alături.”

Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour și Director Executiv Europa de Nord

Gilles Ballot are o experiență vastă pe piața locală. Acesta și-a început cariera în România în cadrul Danone și a continuat cu roluri cheie în Johnson & Johnson și BCG. În 2009, Gilles s-a alăturat Grupului Carrefour ca Pricing Director și apoi a evoluat ca Director Proiecte Strategice de Achiziții, la nivel de Grup. Ulterior a fost numit Director Regional și Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.

Gilles și-a continuat cariera în cadrul Grupului, în calitate de Director de Achiziții și Aprovizionare pentru Carrefour Belgia, iar în 2012 s-a alăturat echipei Carrefour Italia în rol de Director Achiziții, Marketing și E-commerce. Din octombrie 2022 până în prezent, Gilles a deținut funcția de Director Achiziții Carrefour Franța.

„Este o onoare și o plăcere să mă întorc în România, țara care mi-a trasat direcțiile din punct de vedere profesional. Alături de noua mea echipă, voi continua angajamentul asumat de peste două decenii al Carrefour România, de a oferi clienților produse de calitate la prețuri accesibile și de a susține tranziția alimentară. Sunt încântat să cunosc echipa, să înțeleg în profunzime contextul de piață actual și mai ales să coordonez această etapă a companiei în calitate de CEO.”

Gilles Ballot, CEO Carrefour România

În prezent, rețeaua omnicanal Carrefour România cuprinde aproape 450 de magazine în toată țara (hipermarket, market, express, discount) și multipli parteneri în zona de e-commerce, pentru a răspunde tuturor nevoilor românilor. Carrefour România se bucură de o dinamică puternică atât la nivel local, cât și în cadrul Grupului, susținută și de integrarea formatelor Cora, achiziționate în toamna anului 2023.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Team

Recent Posts

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

2 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

2 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

3 ore ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

4 ore ago

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

5 ore ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

5 ore ago