Companii

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Reading Time: 2 minute

Cu o prezență de 20 de ani pe piața românească, compania franceză L’Oréal a ajuns la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, iar pentru anul în curs, Gilles Antoine, Country General Manager, L’Oréal România, estimează o creștere de două cifre.

”Toate diviziile sunt pe creștere. Există un potențial mare de  creştere pe segmentul produselor premium, de lux”, a declarat Gilles Antoine într-o întâlnire cu presa cu ocazia marcării a 20 de ani de L’Oréal în România.

Din 2015, L’Oreal România a intrat pe segmentul magazinelor proprii, monobrand, prin deschiderea Kiehl’s în  AFI Palace Cotroceni. În prezent, gigantul francez administrează șapte magazine monobrand (4 magazine Kiehl’s și 3 magazine NYX), iar pentru anul în curs, compania are în plan să mai deschidă unul sau două magazine.

L’Oréal este al doilea jucător, după dimensiunea businessului, pe piața românească a cosmeticelor, estimată la aproximativ 800 de milioane de euro.

În prezent, produsele L’Oréal au o bază de aproximativ 3 milioane de consumatori și, pe termen lung, oficialii companiei au în vedere dublarea acestui număr, precum și atingerea poziției de lider pe piață.

La nivel global, vânzările grupului au fost de 25,8 miliarde de euro în 2016 și compania deține o cotă de piață de 12,6%. Grupul este prezent în 140 de țări, are 89.000 de angajați și este condus, din 2006, de Jean-Paul Agon.

În România, compania este prezentă cu 19 branduri, din toate cele 4 divizii ale grupului (Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe) și are 240 de angajați. Printre brandurile din portofoliul companiei se află: L’Oréal, Garnier, Vichy, Kérastase, Maybelline, NYX, Matrix, Giorgio Armani, Diesel, Kiehl’s. 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

8 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

9 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

12 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

14 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

14 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

14 ore ago