Gigantul media Discovery lansează discovery+, propriul serviciul global de streaming, care include și Eurosport
Reading Time: 3 minuteDiscovery Inc. a anunțat lansarea discovery+, serviciu de streaming global pe bază de abonament care va debuta în SUA pe 4 ianuarie și va fi extins treptat. În prima fază, serviciul va acoperi 25 de teritorii, printre care India, Marea Britanie și Irlanda.
Serviciul va fi disponibil în SUA în două versiuni, una la prețul de 4,99 de dolari/lună cu reclame și una la 6,99 de dolari/lună fără reclame. Oficialii Discovery au spus că prețurile din celelalte țări vor fi adaptate la realitatea locală a fiecărei piețe.
Oferta discovery+ include 55.000 de episoade pentru mai bine de 2.500 emisiuni clasice și actuale din portofoliul emblematic de canale al Discovery, ce include HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel și Animal Planet. În plus, pentru prima dată conținutul brandurilor partenere A&E, History și Lifetime se va contopi cu cel al brandurilor Discovery.
Cele peste 1.500 de episoade din francizele de top ale A&E vor include The First 48, Dance Moms, Ice Road Truckers, Pawn Stars, Duck Dynasty, Ancient Aliens, Married at First Sight, Storage Wars și 60 Days In.
Printre vedetele cu programe pe noul serviciu de streaming se numără Chip și Joana Gaines, Will Packer și Kevin Hart, Bobby Flay și Giada De Laurentiis, Duff Goldman, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco, Joe Kenda și Mike Rowe.
discovery+ se bazează pe pe pilonii populari ai brandurilor Discovery: lifestyle și relații, casă și gastronomie, crime adevărate, paranormal, aventură și istoria naturii, precum și știință, tehnologie și mediu, dar și documentare exclusive.
Serviciul va oferi accesul exclusiv prin streaming la oferta vastă a emisiunilor de istorie naturală a BBC, inclusiv seriile Planet Earth și Blue Planet, alături de conținutul digital al The Dodo.
„Am lucrat metodic în ultimii doi ani pentru a duce toate avantajele noastre strategice înspre lansarea discovery+, inclusiv parteneriate de distribuție și publicitate în toată lumea, o ofertă de talie mondială a unor branduri de calitate, personalități autentice și cea mai mare plajă de conținut la lansare, precum și o vastă gamă de emisiuni exclusive. Prin discovery+ avem oportunitatea de a livra produsul definitoriu al lumii în ce privește poveștile inspirate din realitate, aducând în orice casă și utilizatorilor de pe dispozitivele mobile o ofertă clară și vastă care acoperă o varietate de stiluri de viață și situații reale”, a declarat David Zaslav, Președinte și CEO al Discovery Inc.
Jocurile Olimpice, fotbal, tenis și alte sporturi
La nivel internațional, Discovery va utiliza librăria uriașă de conținut în limbi locale, dar și portofoliul vast de sport în direct, pentru a duce oferta către consumatori în mai mult de 25 de teritorii, printre care țările nordice, Italia, Olanda și Spania, având planuri de lansare în America Latină, inclusiv Brazilia, în 2021.
discovery+ s-a lansat deja în Marea Britanie și Irlanda luna trecută, în parteneriat cu Sky, care oferă serviciul milioanelor de abonați Sky Q timp de 12 luni fără un cost suplimentar. discovery+ va fi mai departe distribuit de Telecom Italia în Italia și Megogo în Europa de Est. Compania nu a oferit detalii despre disponibilitatea noului serviciu de streaming în România.
În Europa, discovery+ va cuprinde și oferta premium de sport relevant la nivel local, a Eurosport, care include transmisiuni multi-sport precum turneele de Grand Slam de tenis, Marile Tururi de ciclism, motorsport, fotbal și sporturi de iarnă.
Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo de anul viitor, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice în materie de streaming și singurul serviciu unde utilizatorii pot urmări fiecare minut, fiecare medalie decernată și fiecare erou atât în direct, cât și la cerere.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz