Odată cu aniversarea a 25 de ani, Gi Group Holding anunță investiții în valoare de 100 de milioane de euro pentru următorii doi ani și estimează venituri de 6 miliarde de euro până în 2024.
În toamna anului trecut, Gi Group Holding și-a anunțat cea de-a 50-a achiziție – The Bridge, o companie de consultanță în tehnologie de resurse umane axată pe construirea și extinderea capacităților digitale pentru multinaționale – iar astăzi, veniturile internaționale contribuie cu aproximativ 53% (47% în Italia) din veniturile Grupului.
„Această aniversare este, cu siguranță, un moment potrivit pentru a sărbători realizările noastre de până acum, așa că aș dori mai întâi să mă adresez tuturor oamenilor care s-au implicat și continuă să se implice, în fiecare zi, în acest proiect și al căror scop este contribuția la evoluția pozitivă a societății, prin muncă. Dar în astfel de ocazii este important să punem bazele viitorului. În următorii ani, vom urmări traiectoria actuală, crescând veniturile din afacerile noastre internaționale de la 50% la 70%. În ceea ce privește oferta, ne vom concentra din ce în ce mai mult pe verticalizarea, diversificarea soluțiilor și îmbunătățirea progresivă a marjelor. Prin urmare, am planificat o investiție anuală de 100 mln € în achiziții pentru următorii doi ani. Avem un obiectiv foarte clar la orizont: 6 miliarde de euro până în 2024”, transmite Stefano Colli-Lanzi, CEO al Gi Group Holding.
”În cei 25 de ani de activitate, prin implicare constantă în activități de HR și cu ajutorul echipelor dedicate, care zi de zi sunt alături de clienții noștri și de personalul angajat, astăzi Gi Group Holding este una dintre cele mai mari companii de resurse umane din lume cu peste 650 de birouri amplasate în 34 de țări, peste 8.000 de angajați și mai mult de 20.000 de clienți.
Capacitatea noastră de a înțelege pe deplin piața forței de muncă, o piață volatilă, dar care evoluează de la o lună la alta, de a dezvolta constant noi servicii și soluții care vin deopotrivă în sprijinul clienților, echipelor de recrutare și personalului angajat sunt, cu siguranță, cei mai importanți factori care ne-au ajutat să devenim astăzi o companie de încredere, care oferă mai mult decât un loc de muncă, așa cum spune și sloganul nostru – ”More than Work”. Avem grijă de candidații, clienții și colegii noștri, sprijinindu-i în viața lor de zi cu zi și promovând medii pozitive și deschise prin reiterarea angajamentului de a crea medii de lucru plăcute și sigure.”, declară Cristian Huzău, Country Manager Gi Group Romania.
Fondată în 1998 în Milano, Gi Group Holding este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii din domenciul resurselor umane.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…