Ghid de comunicare în criză
Reading Time: < 1 minutAgenția Tudor Communication lansează un mini-ghid de comunicare în criză, care poate fi accesat gratuit de către companiile care au nevoie de sfaturi în această perioadă delicată.
Agenția oferă sfaturi punctuale de comunicare internă și externă. Totodată, sunt date exemple de situaţii în care companiile se pot regăsi, dar şi posibile soluţii pentru fiecare dintre ele.
Comunicare internă
- Prezintă cât mai sincer și complet situația, calm și cu responsabilitate. Evită mesajele panicarde.
- Fii transparent în comunicarea deciziilor. Este important ca angajații să știe că te gândești la ei
- Caută să vezi ce oportunități pot apărea în criză
Comunicare externă: se aplică aceleași reguli ca și la comunicarea internă. În plus, este de luat în calcul că orice solicitare venită din partea mass-media trebuie tratată cu responsabilitate și soluționată cât mai repede posibil.
De asemenea, ghidul oferă câteva soluții legate de ce să faci în situația în care un angajat este infestat cu coronavirus sau ce poți face în situația unor disponibilizări.
Ghidul poate fi accesat online aici sau în format PDF aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz