Anul acesta, copiii au avut o vacanță de iarnă foarte neobișnuită. Din cauza situației epidemiologice, târgurile și festivalurile tradiționale au fost anulate, iar vizitele la rude sau prieteni s-au făcut doar de către cei ”curajoși”.
Astfel, copiii au reușit să se distreze în primul rând prin intermediul conținutului de pe YouTube (21%), dar și cu jocuri (15%) – Minecraft fiind cel mai popular.
Între timp, Donald Trump a fost în topul căutărilor în ceea ce privește oamenii celebri, după cum arată un studiu efectuat de Kaspersky Safe Kids, în perioada 20 decembrie 2020- 10 ianuarie 2021.
Când foloseau YouTube, copiii căutau cel mai frecvent jocuri video (37%). Au căutat canalele anumitor gameri care prezintă jocuri diferite (39%) și canale care acoperă altele specifice precum Minecraft (19%).
Celelalte jocuri cele mai solicitate pe YouTube au fost Among Us, Brawl Stars și Gacha Life, care permite crearea de povești video.
A doua cea mai importantă categorie de căutare (21%) de pe YouTube a fost legată de anumiți bloggeri sau canale specifice. De exemplu, subiectul DIY a devenit destul de popular în rândul copiilor, dovadă fiind topul primelor trei solicitări de canale: 5-Minute Crafts, 123 GO! și Troom Troom.
Al treilea cel mai popular subiect de căutare pe YouTube, în mod surprinzător, a fost muzica. Cei mai populari muzicieni au fost trupele de K-pop BlackPink și BTS; cântăreții Ariana Grande și Billie Eilish; și rapperul Travis Scott. Cele mai populare melodii au fost ‘Baby Shark’, ‘Dance Monkey’ și ‘Savage Love’.
Pe lângă muzicieni și bloggeri, copiii au căutat și alte personalități celebre. Al 45-lea președinte american Donald Trump a fost în topul căutărilor copiilor, înaintea altor vedete cum ar fi actrița Emma Watson sau antreprenorul Elon Musk.
Un alt interes puternic în această iarnă a fost TikTok, care a înregistrat 800 de milioane de utilizatori activi. În această vacanță de iarnă, copiii au căutat „TikTok mashup”, anumiți TikTokers și „cum să schimbi modurile restricționate pe TikTok”. În plus, cea mai populară provocare a fost „încercă să nu râzi”, care a fost, de asemenea, căutată frecvent în limba germană – „versuche nicht zu lachen”.
„Popularitatea DIY arată faptul că majoritatea copiilor încă adoră lucrurile făcute manual, iar pasiunea pentru Gacha Life poate facilita capacitatatea de a povesti și abilitățile de a crea desene animate. TikTok îi inspiră pe copii să filmeze videoclipuri creative, în timp ce vedetele pop coreene predau mișcări de dans prin videoclipurile lor. Astăzi, copiii care nici măcar nu cunosc o lume fără jocuri video, YouTube și aplicații de mesagerie arată că știu să se distreze indiferent de pandemie. Noi, ca adulți, ar trebui să învățăm de la ei”, comentează Anna Larkina, expert în analiza conținutului web la Kaspersky.
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…
Digi Communications NV, unul dintre liderii la nivel european în domeniul telecomunicațiilor, listat la Bursa de Valori București, raportează venituri…
Valoarea totală a pieței ceasurilor de lux a ajuns în 2023 la aproape 44,2 miliarde de dolari și se estimează…