Marketing Stiri

GfK Research Lab

29 feb. 2016 < 1 min

GfK Research Lab

Reading Time: < 1 minut

GfK lanseaza la Iasi GfK Research Lab, primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialisti in acest domeniu. Programul cuprinde o luna de seminarii si de traininguri intensive de dezvoltare personala si pe instrumente specifice cercetarii de piata, pornind de la conceperea solutiilor de colectare a datelor, prelucrarea si analiza statistica a acestora si conceperea unor rapoarte relevante.

Partenerii principali in program sunt: Scoala de Valori si Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.

Daca la finalul parcurgerii programului GfK Research Lab, absolventii acestui program vor decide ca o cariera in domeniul cercetarii de piata li se potriveste, GfK le ofera oportunitati de joburi, internshipuri sau burse in cadrul companiei, in functie de cat de pregatiti sunt sa faca acest pas in cariera.

Prima serie GfK Research Lab va avea 100 de participanti: 60 in modulul de Procesare de date, 20 in cel de Scripting si 20 in cel de Charting. Pentru jumatate dintre absolventi, GfK a pregatit oportunitati de cariera pe durata nedeterminata, iar pentru o parte dintre interni burse de merit, precum si posibilitatea de a participa la zile deschise in compania noastra.

Programul este sustinut de GfK Global Service Center din Iasi, unul dintre cele doua centre globale de operatiuni detinute de grupul GfK in Europa. GfK Global Service Center deserveste cele 100 de tari in care GfK este prezent la nivel global si desfasoara activitati de procesare de date pentru companiile din grup.

Centrul din Iasi a fost deschis in 2004, functionand drept call center pentru NOP World Italia. In 2005, prin achizitionarea NOP World de catre GfK Group, centrul de la Iasi a devenit parte a grupului, iar in 2012 acesta a fost absorbit de GfK Romania. Din ianuarie 2014, a devenit centru global de operatiuni.

Credit foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: