Gerovital Plant si MullenLowe au descoperit secretul frumusetii romancelor
Reading Time: < 1 minutAgentia MullenLowe a creat pentru Gerovital Plant, marca aflata in portofoliul companiei Farmec, o platforma de comunicare avand ca leitmotiv “Secretul frumusetii romancelor”.
Campania este prilejuita de relansarea gamei Gerovital Plant intr-o noua formula, dezvoltata de cercetatorii de la Cluj – cu ulei organic din floare de mac, fara conservanti.
Campania se desfasoara in perioada 8 aprilie – 22 mai este promovata prin intermediul unui spot TV care ruleaza pe principalele statii de televiziune. Mixul canalelor de promovare este completat de print, online, POS si o componenta de PR, asigurata de agentia Golin.
Echipa Farmec implicata in aceasta campanie: Ioana Borza (Marketing Manager), Raluca Danciu (Marketing Specialist), Claudia Palacian (Brand Manager) si Alina Dragos (PR Manager).
Din echipa MullenLowe fac parte: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu (Creative Integration Director), Victor Oprisan (Group Creative Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Balan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager) si Cristina David (Junior Account Executive).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz