Publicitate MarComm Stiri

Gerety Awards: deadline-ul pentru înscrieri este 12 aprilie 2024

11 mart. 2024 < 1 min

Gerety Awards: deadline-ul pentru înscrieri este 12 aprilie 2024

Reading Time: < 1 minut

Pe măsură ce deadline-ul se apropie, premiile Gerety relansează campania de apel pentru înscrieri, creată de renumita agenție canadiană Cossette, pentru a sublinia perspectiva unică a juriului Gerety și importanța viziunii sale.

Peste 200 de jurați din 47 de țări se vor alătura Gerety Awards 2024, cu sesiuni de jurizare în persoană desfășurate în 15 locații. Gerety este deschis tuturor advertiserilor, agenților de publicitate, studiourilor și companiilor de producție din întreaga lume. Pot concura atât campanii naționale, cât și internaționale. Singurul criteriu de judecată este originalitatea ideii și creativitatea în execuția acesteia.

Gerety Awards 2024

România va fi reprezentată în Marele Juriu Gerety Awards de către Ioana Gorgăneanu, Vicepreședinte, Head of Marketing & Communications, Southeast Europe, Mastercard.

Numite după Frances Gerety, copywriter-ul care în 1948 a inventat sloganul „A diamond is forever”, premiile reunesc un juriu pentru a selecta ce este mai bun în publicitate dintr-o perspectivă puternică, creând un etalon care este relevant pentru realitatea pieței, toate redefinind în același timp standardul la care publicitatea a fost în mod tradițional menținută.

Termenul limită de înscriere la Gerety Awards 2024 este 12 aprilie.

Array

Articole pe aceeași temă: