Georgeta Grecu:Biroul de acasă se mută la hotel
Reading Time: 4 minuteA sta la hotel însemna de obicei vacanțe sau călătorii de afaceri. A venit 2020 și totul s-a schimbat. Hotelul poate fi acum locul în care mergi să lucrezi pentru o zi, o săptămână sau o lună, așa că Georgeta Grecu, directorul Hotelului Cișmigiu, ne spune ce înseamnă #workfromhotel în siguranță și cu stil.
Cum a reușit Hotel Cișmigiu să facă față provocărilor anului 2020?
Pandemia globală a adus o schimbare dramatică în cerințele, nevoile și dorințele oaspeților noștri. Pentru a răspunde în mod eficient acestor noi cerințe, hotelurile, agențiile de turism, toate companiile implicate în ceea ce numim industria de ospitalitate au fost nevoite să se reinventeze, să găsească noi căi de a recâștiga încrederea clienților. Încrederea este calitatea care poate ajuta organizațiile să se refacă pe termen scurt și, pe termen lung, să prospere în domeniul turismului și al călătoriilor. Ca să încurajăm oamenii să iasă din case și să călătorească din nou am adoptat peste 60 de măsuri sanitare de siguranță și curățenie suplimentare. Am creat încrederea că spațiul în care vor locui, chiar și pentru scurt timp, este sigur, am asigurat oaspeții de suportul și ajutorul nostru în orice situație. Dincolo de adoptarea acestei strategii de siguranță sanitară, am căutat mereu idei noi, creative, de a crește vizibilitatea și veniturile hotelului. Așa a apărut „bleisure”, o categorie nouă, un mix între business și leisure, care devine, iată, o oportunitate sesizată și concretizată de noi în oferta „Work from the Hotel”. Astfel, clienții noștri pot opta pentru una sau mai multe pachete: Foyer Package, Conference Room Package și Private Apartment Package, toate oferind parcare gratuită în garajul subteran al hotelului.
“Am căutat mereu idei noi, creative, de a crește vizibilitatea și veniturile hotelului. Așa a apărut «bleisure», o categorie nouă, un mix între business și leisure, concretizată de noi în oferta «Work from the Hotel». ” – Georgeta Grecu, directorul Hotelului Cișmigiu
Vorbeați de reinventare. Care au fost acțiunile întreprinse de voi?
Am pus accentul pe comunicare, luând în considerare toți factorii implicați – personalul hotelului, clienții și proprietarii. Ne-am bazat atât pe forțele proprii, cât și pe experți pentru a crește loialitatea oaspeților, am comunicat în permanență despre măsurile implementate, ofertele noi și promoțiile pentru cazare și conferințe. Am analizat cu atenție schimbările legislative legate de evoluția pandemiei în țările din care provin turiștii noștri și ne-am adaptat strategiile de marketing. Criza ne-a arătat că putem privi dincolo de căile clasice de management și venituri hoteliere (cazare, MICE, F&B) și putem explora variante mai puțin tradiționale.
Cum vedeți revenirea în industria ospitalității?
În acest an, nu ne mai putem baza pe istoric și tendințe anterioare pentru a creiona strategiile de dezvoltare ale hotelului în perioada următoare. Foarte importantă se va dovedi o înțelegere în profunzime a tiparului de evoluție actuală a cererii, rezervărilor și anulărilor, adică a comportamentului consumatorului de servicii hoteliere în condițiile actuale ale unei lumi unde incertitudinea este la ordinea zilei. Ne vom concentra atenția pe piața locală, pe oamenii de afaceri care plănuiesc să îmbine „work” și „leisure”, pot beneficia de generozitatea spațiului de lucru într-un apartament în centrul capitalei, dar și de momente de relaxare pe aleile parcului Cișmigiu sau chiar pe patinoarul deschis pe timpul iernii. „Turiștii” sunt bineveniți cu familiile și vor deveni „familiariști”, se vor bucura de frumusețea locurilor aproape de casă, fie ele parcuri, patinoare, muzee sau clădiri istorice.
Care sunt strategiile pe termen mediu?
În mod natural, fiecare regiune și țară va avea propriul ritm de revenire după această criză sanitară. În ceea ce privește hotelurile, principalii indicatori – ADR (tarif mediu) și RevPar (venit pe camera disponibilă) vor depinde de ritmul recuperare atât al țării, cât și al principalelor țări/regiuni țintă, furnizoare de clienți. Această perioadă de „low season” este propice pentru planuri de optimizare de business, marketing creativ și generare de idei noi. Ne dorim să creăm momente senzaționale pentru oaspeții noștri, vom avea oferte speciale pentru sejururi de lungă durată pe tot parcursul anului 2021. Vom fi mai aproape de client, îi vom cunoaște prin implementarea programului „Your choice of rewards” prin care fiecare oaspete va alege facilitatea, beneficiul care îl avantajează cel mai mult. Digitalizarea și tehnologizarea vor fi cuvinte cheie în 2021. Videoconferințele, serviciile de streaming, tehnologia contactless, sistemele CRM vor juca un rol important. Vom dezvola conceptul de co-working spaces, tipurile de întâlniri hibride (virtuale și cu prezența fizică), dar și alte diverse tipuri de evenimente în limita numărului de participanți permis de legislația în vigoare.
Work From Hotel Cișmigiu
Este un produs creat exclusiv pentru nevoile actuale de lucru ale companiilor, antreprenorilor și freelancerilor. Oricine poate încerca un pachet #workfromhotel, sub forma unui abonament zilnic, pentru flexibilitate și confort. Pachetele încep de la 15 Eur/pers/zi (TVA inclus) și includ spațiu de lucru în foyer, conference room sau într-unul din cele trei tipuri de apartamente de 4*, servicii de birotică, Internet wireless de mare viteză, servicii de recepție și concierge, parcare gratuită și acces în sala de gym.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 350 (25 ianuarie – 1 martie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz