Geometry se alătură VMLY&R și vor forma VMLY&R Commerce
Reading Time: 2 minuteWPP lansează VMLY&R Commerce, o nouă companie de end-to-end Creative Commerce ce îmbină două companii, Geometry și VMLY&R (ambele agenții WPP), care vor aduce împreună capabilitățile de commerce pentru a oferi o expertiză globală clienților într-o perioadă fără precedent în dezvoltarea segmentului de e-commerce.
Noua companie va fi condusă de Beth Ann Kaminkow, actuala CEO Geometry, care va ocupa poziția de Global Chief Executive Officer. VMLY&R Commerce va funcționa ca o companie distinctă în cadrul rețelei globale VMLY&R.
VMLY&R Commerce va ocupa un loc central în oferta rețelei VMLY&R de brand și experiența dedicată consumatorilor. Va susține creșterea brandurilor prin unificarea strategiilor clienților în jurul segmentului commerce pentru a crea atât brand equity cât și conversie.
“Experiențele consumatorilor de azi au ca punct central segmentul de commerce, iar acest lucru este extrem de important pentru deciziile de marketing și media ale clienților noștri. Pandemia a accelerat apariția de noi comportamente de consum și așteptări, iar comerțul devine rapid următorul canal pentru cele mai creative experiențe și modalități de implicare a consumatorului. Odată cu lansarea VMLY&R COMMERCE, le putem oferi acum clienților creative commerce la scară mare, valorificare de statistici și tehnologie pentru a crește branduri și a vinde produse pe toate canalele”, a afirmat Beth Ann Kaminkow.
Geometry a demonstrat că este un partener esențial în susținerea clienților pe segmentul de new commerce. VMLY&R a beneficiat de o expansiune substanțială în privința experienței consumatorilor, extinzând businessul de e-commerce cu clienții parteneri. VMLY&R Commerce va alinia aceste două superputeri în industrie pentru a crea cea mai bună ofertă de end-to-end pentru clienți. Această asociere va influența capabilitățile Geometry și VMLY&R care împreună au mai mult de 11.000 de angajați în 80 de țări din lume.
VMLY&R Commerce va utiliza platforma proprie Living Commerce™ pentru a oferi consultanță strategică de commerce, dezvoltare și activare în disciplinele ca cele de retail, design, experiențial și inovație. Living Commerce™ facilitează înțelegerea a cum, unde și de ce oamenii cumpără, cu scopul de a oferi soluții creative de impact bazate pe înțelegerea psihologiei consumatorilor în spațiul comercial.
„2020 a fost martorul unei creșteri explozive în e-commerce, având în vedere că brandurile s-au adaptat unei noi realități. Această nouă companie va oferi creativitate de excepție, expertiză globală pe segmentul de commerce, statistici sofisticate și capabilități tehnologice care vor ajuta brandurile să evolueze într-o lume omni-channel. Vine, de asemenea, în întâmpinarea nevoii clienților de a primi oferte simple, integrate de la partenerii lor de servicii de marketing”, a sous și Mark Read, CEO WPP.
VMLY&R Commerce va deveni complet operațională începând cu 1 ianuarie 2021, iar integrarea echipelor din agenții și a bunurilor va continua pe tot parcursul anului 2021.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz