Geometria premiilor de creatie
Reading Time: < 1 minutGeometry Global Bucharest a castigat 7 premii printre care si un Grand Prix la categoria “Advertising Campaings”, in cadrul festivalului de creativitate Golden Hammer, ce a avut loc la Riga in perioada 5-6 iunie 2014.
Campania “OPEL: Mini Rabla” a obtinut un GRAND PRIX la categoria “Advertising Campaigns” (si premiul GOLD), GOLD la categoriile “Outdoor Posters” & “Direct Marketing” si SILVER la “Best use of media”.
Tot in cadrul festivalului a fost premiata si campania “The Invisible Email” pentru brand-ul Tide: doua premii BRONZ la categoriile “Interactive media” si “Best use of media”.
In cadrul aceleiasi competitii, Geometry Global a castigat titlul de “Reteaua Anului”. Premiile obtinute de agentia din Bucuresti au contribuit in mare masura la titlul obtinut de Geometry Global.
Geometry Global Bucharest este o agentie formata in urma cu un an din grupurile G2 si Ogilvy Action
Lista completa a castigatorilor poate fi vazuta aici: goldenhammer.eu/winners_list
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz