Companii Stiri

Generațiile Millennials și Z, tot mai nesigure privind cariera și viitorul lor

18 dec. 2019 2 min

Generațiile Millennials și Z, tot mai nesigure privind cariera și viitorul lor

Reading Time: 2 minute

În ciuda creșterii și a oportunităților economice, generațiile Millennials și Z sunt din ce în ce mai nesigure și pesimiste privind evoluția mediului social și politic, cariera și viitorul lor, potrivit celui mai recent studiu Deloitte Global Millennial Survey.

Doar 26% dintre respondenții studiului au încredere în evoluția pozitivă a economiei. În perioada 2017 – 2018, aproape jumătate dintre respondenți, 45% dintre aceștia prezentau un nivel de încredere crescut. Anul acesta, doar 24% dintre tineri au încredere că mediul social și politic va evolua pozitiv, în comparație cu 33% în 2018 și cu 36% în 2017.

Cele mai importante aspecte privind decizia de a schimba angajatorul în următorii doi ani țin de atenția pe care organizațiile o acordă diversității și incluziunii sociale (63%), impactul pozitiv pe care organizația îl are față de comunitățile locale (59%), un program de lucru și locație flexibile (56%), mediu de lucru motivant (54%) și dezvoltarea resursei umane prin programe de training sau mentorat (55%).

Pe parcursul lui 2019, doar 55% dintre tinerii respondenți sunt de părere că există o tendință de scădere a încrederii în impactul pozitiv pe care îl poate avea mediul de afaceri, înregistrând o scădere față de 2018 (61%) și de 2017 (76%).

În ceea ce privește prioritățile respondenților studiului, 57% din fiecare dintre cele două generații pun preț pe călătorii, 52% dintre Millennials și 56% dintre reprezentanții Generației Z mizează pe creșteri salariale, 49% dintre Millennials și 52% dintre reprezentanții Generației Z pe achiziționarea unei locuințe, 46% dintre Millennials și 47% dintre reprezentanții Generației Z pe influența pozitivă asupra comunității iar 39% dintre Millennials și 45% dintre reprezentanții Generației Z pe întemeierea unei familii.

Studiul Deloitte Global Millennials Survey 2019 a fost realizat pe un eșantion de 13.400 de reprezentanți ai generației Millennials (născuți în perioada ianuarie 1983 – decembrie 1994) din 42 de țări și 3.000 de reprezentanți ai Generației Z (născuți în perioada ianuarie 1995 – decembrie 2002) din zece țări, absolvenți de studii medii și universitare, dar și persoane care nu au absolvit aceste forme de învățământ, care lucrează atât cu fracțiune de normă, cât și cu normă întreagă

Rezultatele integrale ale studiului se regăsesc aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: