Stiri

General Motors şi Ford Motor au ajuns la un acord legat de utilizarea numelui „BlueCruise”

Reading Time: < 1 minut

Conflictul dintre General Motors şi Ford Motor cu privire la utilizarea numelui ”BlueCruise” a ajuns la final după ce un document depus în instanţă arată că cei doi producători de automobile au afirmat că ”se află într-un proces de retragere a pretenţiilor şi contra-pretenţiilor în această chestiune”.

Un judecător a fost de acord să respingă astfel procesul cu condiţia ca producătorii auto să finalizeze acordul în termen de 60 de zile.

Referindu-se la acest subiect, un purtător de cuvânt al Ford a spus că acordul nu a fost finalizat, dar că al doilea mare producător auto din lume va ”continua să utilizeze numele BlueCruise, aşa cum facem în prezent pentru F-150 şi Mustang Mach-E şi în viitor pentru 2022 Expedition”.

De cealaltă parte, General Motors a anunţat că ambii constructori auto ”au rezolvat amiabil cazul şi procedurile asociate. În prezent nu dorim să comentpm mai mult”.

În luna iulie, GM şi filiala sa de robo-taxiuri Cruise au înregistrat un proces pentru a opri Ford să utilizeze numele BlueCruise. GM afirma în iulie că producătorii auto au purtat ”discuţii îndelungate” pe acest subiect dar nu au reuşit să îl rezolve.

Anterior, Ford a afirmat că procesul înregistrat de GM la un tribunal federal din California ”este nejustificat şi ridicol”, arătând că ”şoferii au înţeles de ani de zile ce este cruise control, fiecare producător auto îl oferă, cruise fiind o prescurtare obişnuită pentru funcţia respectivă”.

Divizia pentru vehicule autonome Cruise a GM a fost înfiinţată în 2013.

Ford a anunţat că va folosi numele BlueCruise pentru tehnologia sa de conducere hand-free în luna aprilie a acestui an.

Team

Recent Posts

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

o oră ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

3 ore ago

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

3 ore ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

3 ore ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

5 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

5 ore ago