Gebrüder Weiss România a finalizat extinderea hub-ului din Sibiu
Reading Time: 3 minuteGebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, anunță finalizarea investiției în extinderea hub-ului logistic din Sibiu. Acest proiect a necesitat fonduri de 3,4 milioane de euro, noua suprafață adăugată fiind deja integrată în operațiunile companiei.
“Extinderea centrului logistic din Sibiu a fost necesară în contextul depășirii semnificative a capacității spațiului de depozitare existent raportat la nevoia de depozitare a clienților din portofoliu. Pentru a face față volumului de marfă și cerințelor din partea clienților, am luat această decizie de extindere și mă bucur să anunț finalizarea lucrărilor și darea în folosință a noului spațiu”, a declarat Viorel Leca, Director General Gebrüder Weiss România.
Potrivit afirmațiilor sale, suma alocată a fost direcționată în extinderea depozitului logistic cu 2.250 mp și dotarea acestuia cu echipamentele necesare.
Filiala din Sibiu a companiei a fost înființată în 2010, cu o suprafață de 2.000 mp alocați operațiunilor de cross-docking, în urma unei investiții de 1,2 milioane de euro. În 2017 spațiul de depozitare a fost extins cu 2.500 mp și a ajuns la 4.500 mp spațiu de depozitare și cross-docking, fiind alocate fonduri de 3,2 milioane de euro.
“Odată cu noua extindere, hub-ul nostru din Sibiu ajunge la o suprafață de 6.500 mp, locația fiind 100% în proprietatea companiei. Aceasta nouă investiție ne va permite să deservim mai bine nevoile clienților actuali și vom putea da curs și noilor solicitări din partea celor potențiali”, a mai spus Viorel Leca.
Acesta a subliniat, de asemenea, că filiala din Sibiu oferă o gamă completă de servicii: transport intern, internațional, soluții logistice și depozitare. În plus, datorită poziției geografice – în centrul țării și în imediata proximitate a autostrăzii Sibiu – Pitești, filiala reprezintă un hub logistic strategic atât pentru distribuția internă, cât și pentru transportul bunurilor în Europa de Vest. Doar în 2021, filiala a gestionat aproximativ 145.000 de transporturi, cumulând 135.000 tone.
Tocmai din aceste motive, compania se concentrează, pentru moment, pe consolidarea activității existente în cadrul filialei din Sibiu, pentru a ajunge în cel mai scurt timp la un grad de ocupare de 100%.
Pe termen mediu însă, Gebrüder Weiss România ia în calcul o nouă extindere a spațiului, în funcție de nevoile și cerințele clienților.
Totodată, conducerea locală acordă o atenție deosebită proiectului Lean Management, implementat în zona de depozit, ale cărui beneficii se traduc prin eficientizarea proceselor, reducerea timpilor de operare și fluidizarea fluxului de mărfuri.
”Atingerea obiectivelor Lean a fost posibilă datorită nivelului ridicat de implicare, dedicare și profesionalism a echipei de proiect. Ne vom asigura că principiile 5S se vor aplica în continuare, inclusiv în locații noi”, a mărturisit Viorel Leca.
“O altă provocare pe care o întâmpinăm este atragerea de personal suplimentar pentru zona de depozit. În acest moment suntem în căutare de manipulanți și stivuitoriști, procesul de recrutare fiind unul în continuă desfășurare, care depinde și de volumul de marfă ce necesită manipulare”, a mai afirmat reprezentantul companiei.
Despre Gebrüder Weiss în România
Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.
Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo – Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.
O data cu lansarea myGW în România, în 2021, și integrarea ETA (en. Estimated Time of Arrival) în portal, clienții companiei au acces la toate informațiile relevante dintr-un singur cont, oricând și de oriunde (status, documente relevante, stocuri, comenzi).
La un an de la lansarea portalului myGW în România, 400 de utilizatori au gestionat prin intermediul portalului 415.000 de transporturi și au plasat 30.000 de comenzi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz