Gebrüder Weiss România activează confirmările electronice de livrare
Reading Time: 2 minuteGebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și logistică,anunță introducerea POD – Proof of Delivery (confirmarea livrării) în format electronic, fiind astfel eliminate dovezile în format fizic, pe hârtie.
Noul serviciu POD electronic va fi disponibil pe plan local pentru transporturile în regim de grupaj începând cu luna februarie 2022 pentru toți partenerii companiei la nivel local, fiind o soluție în curs de implementare la nivel de grup.
„Digitalizarea serviciilor devine, treptat, modul de operare implicit al tuturor proceselor de business ale Gebrüder Weiss România.De altfel, transformarea digitală este una dintre principalele priorități ale companiei noastre, aceasta fiind acceleratorul eficienței operaționale în industria în care activăm. Mai mult de atât, un rol important în deciziile privind adoptarea de noi soluții digitale îl joacă și componenta de mediu și astfel, investim permanent în procese mai sustenabile și mai prietenoase.”
Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România
Astfel, una dintre cele mai recente inițiative ale companiei în acest context privește eliminarea, începând cu luna în curs, a POD-urilor (en. Proof of Delivery) care, până în prezent, erau utilizate în format fizic la livrare și ulterior scanate și încărcate în arhiva electronică. Odată cu digitalizarea acestui proces, dovezile de livrare vor fi disponibile doar în format electronic, prin intermediul portalului pentru clienți myGW, în timp ce confirmarea din partea destinatarului devine digitală cu ajutorul scannerelor utilizate de curieri.
„La nici un an de la lansarea pe plan local a portalul myGW destinat clienților din toate domeniile de activitate, continuăm eforturile de a veni în întâmpinarea partenerilor cu servicii integrate în platformă care să asigure o mai mare transparență, trasabilitate și flexibilitate”, a subliniat Viorel Leca.
Implementarea POD-ului electronic aduce cu sine o serie de avantaje, printre care disponibilitatea – dovezile de livrare fiind la îndemână, oricând, la un click distanță prin portalul myGW. De asemenea, acestea oferă clienților o mai mare flexibilitate, putând fi accesate oricând, de oriunde, plus că sunt prietenoase cu mediul prin eliminarea hârtiei.
Pentru clienții companiei, myGW înseamnă flexibilitate: toate documentele relevante, cum ar fi facturile sau dovezile de livrare, sunt stocate online, comenzile pot fi plasate electronic sau prețurile de transport pot fi stabilite în scurt timp, cu un singur click. Un alt avantaj este că mai mulți reprezentanți ai unui client Gebrüder Weiss comunică online prin intermediul aceluiași instrument și pot monitoriza procesele în mod transparent, în orice moment.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz