Gealan, vanzari de peste 20 mil. euro
Reading Time: 2 minuteGealan, unul din cei mai importanti furnizori de profile pentru usi si ferestre din PVC, a furnizat anul acesta peste 1 milion de ferestre, estimand vanzari de peste 20 milioane de euro.
Chiar si in contexul unei piete interne in scadere cu 5%, compania estimeaza o crestere usoara la nivelul premium, reusind, astfel, sa isi mentina rezultatele financiare si sa incheie anul 2015 cu o cifra de afaceri similara exercitiului financiar anterior.
“Desi piata interna inregistreaza un regres si ajunge sub nivelul de 250 de milioane euro, am constatat o crestere de cateva procente pe piata premium, astfel ca solicitarile pentru Gealan Futura si pentru sistemele de peste 80 mm care se incadreaza in acest segment, au ajuns sa reprezinte 7% din vanzarile totale. De asemenea, anul acesta s-au intensificat vanzarile pe pietele internationale, exportul direct ajungand la 5% din totalul cifrei de afaceri, la care se adauga vanzarile partenerilor, orientati tot mai mult spre pietele externe”, a declarat Aurel Vlaicu, COO Gealan Romania.
Programele de reabilitare au avut si anul acesta un rol important pentru Gealan Romania. ”Anul a debutat puternic, in trimestrele doi si trei rezultatele au fost moderate, dar imbunatatirea pietei s-a remarcat in ultimul trimestru, cu sprijinul puternic al programelor de reabilitare. Lunile de varf pentru lucrarile de reabilitare au fost septembrie si octombrie, atunci cand s-a dat startul programului de reabilitare in sectorul 3 al Capitalei. Insa, daca de-a lungul timpului acest segment inregistra peste 3 milioane de euro pe an, in 2015 ajunge la 1-1,5 milioane de euro, scaderea rezultatelor fiind cauzata de inceperea tarzie a lucrarilor”, a adaugat Aurel Vlaicu.
Gealan Romania a investit anul acesta peste 600.000 de euro pentru a imbunatati activitatile fabricii din Bucuresti, aceasta ajungand la o capacitate de productie de 70% in primele noua luni din 2015. In prezent, compania are 100 de angajati, dar isi propune cresterea personalului in zona de productie cu aproximativ 10%, incepand cu al doilea trimestru din 2016.
Pentru anul viitor, reprezentantii Gealan estimeaza o revenire a activitatilor imobiliare si o stabilizare a pietei, trendul ascendent fiind marcat atat de segmentul reabilitarilor, cat si de cresterea proiectelor rezidentiale. Producatorul de profile din PVC isi propune pentru anul viitor implicarea in proiecte imobiliare private care se identifica prin economii de energie, asa cum este proiectul Solar City, la care Gealan contribuie cu 15.000 mp de ferestre Futura, eficiente pentru casele pasive.
Planurile Gealan pentru 2016 includ si lansarea unui produs revolutionar si inovator pentru segmentul de PVC, la cel mai mare targ internaţional dedicat pietei de tamplarie termoizolanta, Fensterbau Frontale din Germania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz