Gazele naturale oferă echilibru caselor românilor în noua campanie semnată de Rusu+Borțun
Reading Time: 2 minuteAgenția Rusu+Borțun a lansat împreună cu Electrica Furnizare o campanie națională de promovare a ofertelor de gaze naturale din portofoliul companiei.
Cu o istorie bogată de peste 120 de ani, compania e asociată în mințile românilor în principal cu furnizarea de energie electrică. De aici, nevoia de a comunica oferta de gaze naturale, reprezentată de cele trei produse: Gaz Mobil, Gaz Stabil și Electrica Gaz 3in1.
Având în vedere contextul actual al pandemiei de COVID-19, campania de comunicare dezvoltată de Rusu+Borțun a pornit de la un insight familiar: mulți români au fost nevoiți să lucreze de acasă, în mijlocul familiei. De aceea, în aceste vremuri dificile, casa a devenit acel loc care oferă stabilitate și confort în viețile atâtor oameni.
E un manifest optimist cu privire la viitor prin care schimbarea survenită în stilul de viață al românilor devine un motiv în plus ca aceștia să-și dorească stabilitate și echilibru în economia casei: orice s-ar întâmpla de acum înainte, știm că vom trece peste cu ajutorul unui partener pe măsură.
„Suntem încântați să colaborăm cu Electrica Furnizare, fiind unul dintre brandurile românești cu rezonanță și una dintre companiile cele mai performante și mai longevive din piață. Este compania care a electrificat România și nu putem să fim altfel decât mândri să intrăm în această echipă. Campania de lansare a gazelor naturale a fost o ocazie fructuoasă de comunicare în contextul în care ne bazăm cu toții pe „acasă” mai mult ca oricând. Astfel că drumul spre soluția creativă a fost unul cât se poate de natural. A fost de ajuns să ne uităm la nevoile noastre din viața de zi cu zi și să ne amintim cât de importante sunt lucrurile pe care ne bazăm și pe care adeseori le trecem cu vederea”, afirmă Miruna Macsoda, Managing Partner & Creative Planning Director, Rusu+Borțun.
Această idee a fost transpusă într-un spot TV, mai multe materiale de trade și OOH și o campanie de amplificare digitală.
„Pentru a întâmpina mai bine nevoile clienților noștri în contextul pandemiei, am lansat în acest an un nou produs comercial numit Electrica Gaz 3in1 prin care acoperim o gamă largă de beneficii, de la prețul atractiv la asistență tehnică de urgență și asigurare de bunuri. Casa e punctul de sprijin a milioane de români iar noi suntem aici să-i asigurăm stabilitatea”, declară Cristian Eugen Radu, director Divizia Marketing Electrica Furnizare.
Agenția Rusu+Borțun este la a doua colaborare cu Electrica Furnizare, prima fiind campania Electrica 3in1 din 2019, implementată ca urmare a câștigării unui pitch.
Echipa de proiect este formată din: Liviu Baciu, Sebastian Olar, Arpad Rezi, Bogdan Moraru, Iulian Fecioru, Mădălina Panainte, Andreea Zaharia, Miruna Macsoda, Cătălin Rusu.
Din partea Electrica Furnizare, echipa de marketing este formată din: Alina Ştefania Sîrbu, Raluca Tănase, Marius Andrei, Raluca Boboc, Mădălina Spânu, Dan Rădulescu, Cristian Eugen Radu.
Photo 54574045 © Yuratosno | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz