GAV comunica pentru Scena9
Reading Time: < 1 minutIncepand din luna octombrie a acestui an, GAV comunica pentru ”Scena9”, brandul cultural al BRD – Groupe Société Générale.
Agentia a fost angajata de BRD sa creeze formatul si continutul primei manifestari off-line a brand-ului, editia princeps (toamna-iarna 2015/2016) a revistei Scena9, cu ocazia celei de-a zecea editii a FNT – Festivalul National de Teatru.
Manifestul « O scena noua pentru un nou-modernism » poarta semnatura lui Lucian Georgescu si este pictografiat si videografiat de Marius Rosu.
Parteneriatul de marketing cultural GAV – BRD va continua prin lansarea seriei de web videos ICAR – o istorie alternativa a cinematografului romanesc, o productie a portalului CINEPUB in parteneriat cu Scena9.
CINEPUB by GAV este primul portal de cinema romanesc care distribuie gratuit online productii autohtone, fictiune, documentar, animatie, raritati, lungmetraje si scurtmetraje.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz