Marketing Stiri

GAV comunica pentru Scena9

27 nov. 2015 < 1 min

GAV comunica pentru Scena9

Reading Time: < 1 minut

Incepand din luna octombrie a acestui an, GAV comunica pentru ”Scena9”, brandul cultural al BRD – Groupe Société Générale.

Agentia a fost angajata de BRD sa creeze formatul si continutul primei manifestari off-line a brand-ului, editia princeps (toamna-iarna 2015/2016) a revistei Scena9, cu ocazia celei de-a zecea editii a FNT – Festivalul National de Teatru.

Manifestul « O scena noua pentru un nou-modernism » poarta semnatura lui Lucian Georgescu si este pictografiat si videografiat de Marius Rosu.

Parteneriatul de marketing cultural GAV – BRD va continua prin lansarea seriei de web videos ICAR – o istorie alternativa a cinematografului romanesc, o productie a portalului  CINEPUB in parteneriat cu Scena9.

CINEPUB by GAV este primul portal de cinema romanesc care distribuie gratuit online productii autohtone, fictiune, documentar, animatie, raritati, lungmetraje si scurtmetraje.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: