Garanțiile suplimentare câștigă teren
Reading Time: < 1 minutNumărul femeilor care apelează la servicii de garanții și extragaranții pentru produse electronice, ceasuri și pantofi este în continuă creștere.
Un sfert dintre românii care solicită servicii de garanții și garanții extinse pentru produse tech, fashion sau accesorii sunt femei, după cum arată datele Service-Return.com, o platformă românească ce oferă servicii de garanții. Numărul mare de femei care solicită serviciile puse la dispoziție de platformă se explică și prin creșterea apetitului doamnelor pentru produse tech de ultimă generație. Un alt motiv îl reprezintă, potrivit specialiștilor platformei, stilul de viață tot mai activ, care nu le permite clientelor să apeleze la un service tradițional. De asemenea, reprezentanții companiei estimează că ponderea clientelor platformei va crește odată cu lansarea noii versiuni, care este dedicată în preponderență publicului feminin. Noua platformă are un format mai prietenos, mai ușor de folosit și un design minimalist.
„Cele mai multe cereri de reparații provenite din partea femeilor în 2016 au fost pentru telefoane mobile, în proporție de 80%, iar restul pentru ceasuri, gadgeturi și încălțăminte, aceasta din urmă fiind o categorie de produse adăugată recent în platformă. Pentru 2017, preconizăm o evoluție pozitivă pe toate categoriile de clienți, în condițiile în care, în 2016, un sfert dintre vizitatorii lunari ai platformei au fost noi” spune Ionuț Grossu, Managing Director Service Return.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz