Management

Garanția unei perfecționări constante

Reading Time: 3 minute

Mustafa Tiftikcioğlu a fost numit CEO al Garanti BBVA România în vara acestui an, o perioadă încă dominată de criza de sănătate publică. Cum au fost aceste câteva luni pentru executivul din Turcia și care sunt planurile pe care le are pentru companie ne-a spus chiar Mustafa Tiftikcioğlu, noul CEO al Garanti BBVA România.

Cum au fost aceste câteva luni pen­tru dumneavoastră? Dar pentru compania pe care o conduceți?

În primele luni ale mandatului de CEO al Garanti BBVA România, m-am concentrat pe cunoașterea echipei și am discutat cu directorii agențiilor noastre, pentru a le înțelege nevoile și aspirațiile. În ciuda pandemiei, am vizitat multe agenții din țară, pentru că mi-am dorit să primesc feedback direct de la sursă cu privire la nevoile și preocupările colegilor mei, precum și ale clienților, astfel încât, împreună, să putem găsi cele mai bune soluții pentru a ne desfășura activitatea în mod eficient și agil.

În urma întâlnirilor, am întocmit o serie de propuneri și recomandări care ne vor ajuta să ne îmbunătățim modul de lucru, astfel încât să ne deservim clienții cât mai bine și să adăugăm valoare băncii noastre. Mai mult, am început deja să implementăm o parte din acestea.

În Garanti BBVA România, suntem atenți constant la nevoile clienților și ne dedicăm satisfacerii cerințelor și așteptărilor înalte ale acestora, ofe­rind cea mai bună experiență pentru clienți, cu ajutorul echipei noastre de profesioniști și al infrastructurii tehnologice solide.

Aveți experiență în managementul riscului de credit comercial și corporate, precum și în finanțare de proiecte, achiziții și finanțare structurală. Care sunt obiectivele și planurile dumneavoastră pentru perioada următoare?

În calitate de CEO al Garanti BBVA România, voi valorifica toată experiența acumulată în cei peste
20 de ani de activitate în sectorul bancar, pentru a menține indicatorii de performanță și risc ai băncii la niveluri ridicate, pentru a asigura profitabilitatea și dezvoltarea portofoliului de clienți.

Pe lângă experiența mea bancară, care acoperă clienții corporate și comerciali, mă concentrez alături de întreaga echipă pe serviciile de retail banking oferite de Garanti BBVA România. Desigur, voi continua activitatea alături de echipa noastră performantă pentru a consolida și întări reputația și poziția băncii pe piață, în toate segmentele de afaceri.

Cred cu tărie că obiectivele noastre de a perfecționa constant modul în care ne desfășurăm activitatea și de a menține clienții în centrul a tot ceea ce facem vor alimenta planurile de creștere ale Garanti BBVA România pentru anii următori. Strategia noastră este să continuăm să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, deoarece observăm că în perioa­dele incerte clienții preferă canalele digitale, ușor de utilizat și securizate, și vom face tot posibilul pentru a îndeplini aceste standarde.

Care sunt principalele efecte ale pandemiei – o perioadă de accelerare a digitalizării – asupra sistemului bancar românesc?

Criza de sănătate publică continuă, din păcate, să afecteze mulți oameni și cu toții sperăm să ieșim din acest val cât mai curând posibil. Din punctul de vedere al parametrilor econo­mici, aș spune că efectele pandemiei au fost relativ limitate în România, datorită unor fundamente solide și a măsurilor luate de guvern. Pe de altă parte, pandemia de COVID-19 a fost resimțită în sectorul bancar, ca și în toate celelalte sectoare. Cu toate acestea, este mai important să evidențiem adaptabilitatea și viteza de răspuns atât a băncilor, cât și a clienților la noua realitate.

Sectorul bancar s-a adaptat rapid, iar datorită tehnologiilor avansate și serviciilor de la distanță, am reușit să ne continuăm activitatea fără probleme. Ca urmare, clienții au avut acces la produse și servicii fără întreruperi. Fără îndoială, pandemia de ­COVID-19 a accelerat adoptarea soluțiilor digitale.

Cât despre Garanti BBVA România, putem spune că pandemia nu ne-a luat prin surprindere. Investim de multă vreme în platforme online și sisteme tehnologice, iar acestea s-au dovedit a fi un real ajutor în acești aproape doi ani de pandemie, reprezentând liantul care ne-a ajutat să rămânem aproape de clienții noștri și să continuăm să le satisfacem nevoile.

Aveți o experiență bogată pe piața bancară și faceți parte din echipa Garanti BBVA de aproape 20 de ani. Cum vedeți piața bancară din România în perioada următoare?

România are un sistem bancar bine reglementat și solid, atribute care au fost demonstrate în timpul pandemiei. Sistemul bancar românesc a traversat cu succes presiunile crizei COVID-19, iar băncile s-au adaptat rapid la noua realitate. Prin urmare, nu au existat întreruperi în activitatea noastră, în ciuda provocărilor din ultimii doi ani. Deoarece economia românească își revine mai repede decât se estima, băncile au avut un an bun în 2021, în ciuda celor două valuri ale pandemiei izbucnite. Acesta este motivul pentru care cred că, în viitorul apropiat, băncile vor adopta o strategie tehnologică potrivită pentru viitor și vor accelera dezvoltarea digitală, pentru a-și servi mai bine clienții și a concura în lumea post-pandemie.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

2 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

4 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago